در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ چه گذشت؟

بامداد روز جمعه مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ برگزار شد. این رویداد باشکوه با اجرای جف کیلی لحظاتی به یاد ماندنی را برای گیمرها فراهم کرد. در گیم آواردز شاهد معرفی برترین‌های سال ۲۰۲۱ بودیم. بازی‌های بزرگی نیز در این مراسم به نمایش گذاشته شد.

در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ چه گذشت؟

در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ چه گذشت؟

مراسم The Game Awards یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت بازی‌های ویدیویی است. به طوری که این مراسم به عنوان اسکار بازی‌ها شناخته می‌شود. در این رویداد بهترین‌های حوزه گیم معرفی و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ بامداد روز جمعه، ساعت ۴:۳۰ صبح برگزار شد. جف کیلی، یکی از فعالان بزرگ حوزه گیم، وظیفه اجرای این مراسم باشکوه را داشت. در TGA 2021 شاهد نمایش آثار بزرگی نیز بودیم. بازی‌های جدیدی برای اولین بار در این رویداد معرفی شدند.

مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ نمایی زیبا از جایزه گیم آواردز ۲۰۲۱

در طول مراسم بزرگان موسیقی به صورت زنده قطعاتی را اجرا کردند. گروه Imagine Dragons و Sting هرکدام شب به یادماندنی را برای مخاطبین ایجاد کردند. همچنین، کیانو ریوز و جیم کری در گیم آواردز حاضر شدند.

در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱، تریلر جدیدی از فیلم Sonic The Hedgehog 2 به نمایش گذاشته شد. در این ویدیو شاهد حضور Tales دوست صمیمی سونیک و Knuckles بودیم. گفتنی است، در اواخر مراسم تریلر جدیدی از فیلم The Matrix Reurrections نیز نمایش داده شد.

در کنار معرفی بیش از ۵۰ بازی بزرگ و کوچک، برترین‌های سال ۲۰۲۱ نیز معرفی شدند. در این بین، بازی Forza Horizon 5 بیشترین جایزه را در شاخه‌های مختلف دریافت کرد. همچنین، بازی It Takes Two به عنوان برترین بازی سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ بازی It Takes Two بهترین بازی سال ۲۰۲۱

برندگان جوایز گیم آواردز ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ بازی‌های متنوعی منتشر شد که هرکدام توانستند عملکرد درخشانی داشته باشند. هرچند بزرگان این حوزه مثل اکتیویژن و الکترونیک آرتز نتوانستند آثار قابل قبولی را عرضه کنند، اما استودیوهای مختلفی بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای را منتشر کردند.

بازی‌های Deathloop، Forza Horizon 5 و It Takes Two عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند و در مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ جوایز مهمی را دریافت کردند. برندگان این مراسم به شرح ذیل است:

  • تأثیرگذارترین بازی سال: بازی Life is Strange: True Colors
  • بهترین طراحی صدا: بازی Forza Horizon 5
  • بهترین بازی مستقل سال ۲۰۲۱: بازی Kena: Bridge of Spirits
  • بهترین نقش‌آفرینی: مگی رابرتسون در نقش لیدی دیمیتریس - بازی Resident Evil Village
  • بهترین بازی اکشن: بازی Returnal
  • بهترین کارگردان هنری:‌ بازی Deathloop
  • بهترین بازی سال از نگاه کاربران: بازی Halo Infinite
  • بهترین بازی نقش آفرینی: بازی Tales of Arise
  • بهترین موسیقی: بازی Nier Replicant
  • بهترین استریمر سال: Dream
  • بهترین بازی چندنفره: بازی It Takes Two
  • بهترین بازی موبایل: بازی Genshin Impact
  • بهترین داستان‌سرایی: بازی Marvel's Guardians of the Galaxy
  • بهترین بازی اکشن ماجراجویی: بازی Metroid Dread
  • بهترین بازی که هنوز توسط گیمرها انجام می‌شود: بازی Final Fantasy 14
  • بهترین بازی برای گیمرهای معلول: بازی Forza Horizon 5
  • بهترین کارگردانی: بازی Deathloop
  • بهترین بازی مسابقات ورزش‌های الکترونیک: League of Legends
  • بهترین بازی خانوادگی: It Takes Two
  • بهترین بازی مبارزه‌ای: بازی Guilty Gear Strive
  • بهترین بازی استراتژی و شبیه‌سازی: بازی Age of Empires IV
  • بهترین بازی VR/AR: بازی Resident Evil VR
  • مورد انتظارترین بازی سال: بازی Elden Ring
  • بهترین بازی سال ۲۰۲۱: بازی It Takes Two
مراسم The Game Awards 2021 جوزف فارِس کارگردان بازی It Takes Two

یکی از نکات جالب مراسم The Game Awards، اهدای جایزه به اثری بود که مناسب معلولین توسعه داده شده بود. این موضوع بسیاری از اهالی گیم را خوشحال کرد.

نمایش بازی‌های بزرگ در The Game Awards 2021

جف کیلی پیش از شروع مراسم TGA 2021 خبر از رونمایی‌ چند بازی بزرگ داده بود. وی در ادامه بیان کرد که نمایش‌های مهمی از بازی‌های معرفی شده هم در این مراسم نشان داده خواهد داشت. در مراسم گیم آواردز امسال شاهد نمایش‌های خیره‌کننده‌ای بودیم.

در این مراسم، برای اولین بار شاهد گیم‌پلی و فضای خیره‌کننده بازی Hellblade II: Senua's Saga بودیم. در این بازی سنوآ به جنگ با یک موجود عجیبی می‌رود. محیط بازی بسیار واقع‌گرایانه و طبیعی طراحی شده است. این بازی به صورت انحصاری برای کنسول ایکس سری ایکس/اس و سرویس گیم‌پس منتشر خواهد شد.

بازی Hellblade 2 بازی Hellblade 2 با گرافیک خیره‌کننده

در ادامه مراسم، بازی Star Wars: Eclipse به صورت رسمی معرفی شد. این بازی توسط استودیو کوانتیک دریم در حال توسعه است. این استودیو خالق آثار بزرگی مثل Heavy Rain و Beyond Two Souls است.

مدتی بود از استودیوی خلاق Monolith خبری نبود. این استودیو پس از انتشار بازی Shadow of Mordor در سکوت خبر کامل فرو رفت. در گیم آواردز ۲۰۲۱ ویدیوی جدیدی از بازی Wonder Woman نمایش گذاشته شد که توسط استودیو مونولیت توسعه داده شده است. در این ویدیوی کوتاه شاهد این ابرقهرمان بودیم.

بالاخره صبر هواداران الن ویک به پایان رسید. استودیو رمدی با نمایشی زیبا، از بازی Alan Wake II رسما رونمایی کرد. این بازی توسط سم لیک افسانه‌ای کارگردانی می‌شود. نسخه دوم بازی الن ویک سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

بازی Alan Wake II انتظارها برای معرفی نسخه جدید الن ویک به سر رسید

یکی از جذاب‌ترین نمایش‌های گیم‌آواردز، تریلر گیم‌پلی Suicide Squad: Kill the Justice League بود. در این بازی شاهد مبارزات جذاب و هیجان‌انگیز جوخه انتحار بودیم که قصد داشتند فلش را شکست دهند. فضای بازی بسیار پویا و درگیرکننده است که انتظارها برای تجربه این بازی را سخت کرده است.

گفتنی است، در مراسم باشکوه گیم‌ آواردز سال ۲۰۲۱، بازی جدید سونیک نیز معرفی شد. بازی Sonic Frontiers جدیدترین ماجراجویی این جوجه‌تیغی آبی خواهد بود. محیط بازی بسیار چشم‌نواز طراحی شده است. به طوری که طرفداران سونیک با تماشای ویدیو هیجان‌زده شده بودند.

مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ گیم‌پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

در طول اجرای مراسم گیم‌ آواردز، تریلرهای مختلفی از بازی‌های Horizon Forbidden West، Slitterhead، Nightingale، Warhammer Space Marine 2، Saints Row، Dune، Tiny Tina's Wonderland، A Plague Tale Requim، Steel Rising، Rumbleverse، Forspoken، Elden Ring و بازیDying Light 2 به نمایش گذاشته شد.

در آخر مراسم، شاهد اولین تریلر رسمی سریال Halo بودیم. این سریال قرار است در سرویس اشتراکی Paramount+ پخش شود. استیون اسپیلبرگ وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد. سریال هیلو اوایل سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

نظر شما درباره مراسم گیم آواردز ۲۰۲۱ چیست؟ آیا از انتخاب برترین‌های امسال رضایت داشتید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر