جزئیاتی از نسخه جدید بازی The Witcher اعلام شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد رسما از نسخه جدید بازی The Witcher رونمایی کرد. این استودیو در حال ساخت این بازی است و جزئیات جدیدی از جهان ویچرها را اعلام کرده است.

جزئیاتی از نسخه جدید بازی The Witcher اعلام شد

جزئیات نسخه جدید بازی The Witcher

استودیو سی‌دی پراجکت رد به صورت رسمی خبر از ساخت نسخه جدید بازی The Witcher داد. اتفاقی مهم که بسیاری از طرفداران جهان کانتیننت را هیجان‌زده کرده است. بازی ویچر ۴ شروع تازه‌ای در این مجموعه است.

در نسخه جدید ویچر خبری از ماجراجویی‌های گرالت نیست. طبق گفته سی‌دی پراجکت رد، داستان گرالت در نسخه سوم این بازی به اتمام رسیده است. بنابراین، این استودیوی لهستانی قصد دارد ماجرای شخصیت دیگری را روایت کند.

به احتمال فراوان ویچر ۴ با محوریت شخصیت سیری در جریان خواهد بود. سی‌دی پراجکت رد جزئیات زیادی از داستان بازی را اعلام نکرده است. اما بر اساس تصویر رسمی منتشر شده، این بازی روایتگر مکتب گربه است. مکتبی بدنام که خرابکاری‌های زیادی انجام داده است.

نسخه جدید بازی The Witcher با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه خواهد یافت. بنابراین، گیمرها باید منتظر یک جهان تماشایی و خیره‌کننده از سی‌دی‌ پراجکت رد باشند. گفتنی است، جیسون اسلاما وظیفه کارگردانی ویچر ۴ را دارد.

اسلاما پیش از این نسخه مستقل بازی کارتی GWENT را برعهده داشته است. همچنین، وی نقش مهمی در توسعه بازی The Witcher 3 داشته است. طبق گفته استودیو سی‌دی پراجکت رد، روند توسعه نسخه جدید ویچر به خوبی پیش می‌رود.

این استودیو به دلیل کرانچ کاری و اضافه کاری‌های طاقت‌فرسا در توسعه بازی‌های قبلی مورد انتقاد قرار گرفته بود. حالا سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است آنها این مشکل را حل کرده‌اند تا کارکنان استودیو بدون مشکل روند توسعه بازی را انجام دهند.

انتظار می‌رود استودیو CDPR اطلاعات بیشتری از بازی جدید ویچر را در سال ۲۰۲۲ در اختیار گیمرها قرار دهد. این استودیو به سختی تلاش می‌کند تا اتفاقات تلخ پیرامون بازی Cyberpunk 2077 را جبران کند.

نظر شما درباره نسخه جدید بازی The Witcher چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر