آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل روی گوشی های اندرویدی و آیفون

بازی کال آف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین آثار گوشی‌های موبایل است. این بازی به دلیل رقابت‌های آنلاین هیجان بسیار زیادی دارد. برای نصب کالاف دیوتی موبایل روی گوشی‌های موبایل چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل روی گوشی های اندرویدی و آیفون

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل روی گوشی

بازی Call of Duty Mobile جزو آثار پر دانلود گوشی‌های موبایل است. گیمرهای زیادی به صورت روزانه مشغول تجربه این بازی هستند. پویایی مراحل و پشتیبانی قوی شرکت اکتیویژن باعث شده این بازی به موفقیت‌های بزرگی برسد.

با این حال، برخی گیمرها قصد دارند تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را شروع کنند. برای نصب این بازی به هیچ وجه سمت لینک‌های دانلود سایت‌های مختلف نروید. این لینک‌ها ممکن است دارای بدافزار و ویروس باشند که گوشی موبایل شما را آلوده خواهد کرد.

نصب کالاف دیوتی موبایل روی گوشی کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی

دانلود کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی

دارندگان گوشی‌های اندروید برای نصب بازی CoD Mobile باید از طریق فروشگاه گوگل پلی اقدام کنند. این استور را باز کنید و عبارت Call of Duty Mobile را جستجو کنید. سپس صفحه این بازی را باز کنید و روی دکمه Install کلیک کنید. بازی شروع به دانلود و نصب خواهد کرد.

اگر با جستجوی نام بازی نتیجه‌ای مشاهده نکردید، دچار محدودیت برنامه‌های گوگل شده‌اید. برای رفع این مشکل، باید اقدام به رفع تحریم این فروشگاه کنید. برای انجام این کار، شما می‌توانید به لینک مطلب آموزشی دور زدن تحریم گوگل پلی مراجعه کنید.

گوگل پلی بروزترین نسخه کالاف دیوتی موبایل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین، فروشگاه گوگل امنیت بالایی دارد و امکان آلوده بودن اپلیکیشن‌ها در این استور وجود ندارد.

نصب کالاف دیوتی موبایل کالاف دیوتی موبایل در اپ استور

نصب Call of Duty Mobile از اپ استور

دارندگان گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد کار ساده‌ای برای دانلود کال آف دیوتی موبایل دارند. برای نصب این بازی کافی است به اپ استور داخل گوشی خود مراجعه کنید. سپس در نوار جستجو، بازی Call of Duty Mobile را تایپ کنید.

اولین نتیجه جستجو،‌ اسم بازی نمایش داده می‌شود. صفحه کالاف دیوتی موبایل را باز کنید. سپس روی دکمه Get‌ کلیک کنید. بازی به صورت اتوماتیک شروع به دانلود و نصب بازی خواهد کرد.

لازم به ذکر است، برای اجرای اولیه بازی CoD Mobile از نرم‌افزار تغییر IP استفاده کنید. به این دلیل که در ابتدای اجرای بازی، دیتای جدیدی روی گوشی شما نصب خواهد شد که ملزم به استفاده از این نرم‌افزار است.

ارسال نظر