نگاهی به بازی های معرفی شده در نمایشگاه E3 2021

رسانه کلیک – نمایشگاه E3 2021 شروع شده است و شرکت‌های بازی‌سازی از جدیدترین آثار خود رونمایی کرده‌اند؛ بازی‌هایی جذاب که تا زمان انتشارشان نمی‌توان صبر کرد.

نگاهی به بازی های معرفی شده در نمایشگاه E3 2021

این هفته بهار بازی‌های ویدیویی برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌ها آغاز شد. نمایشگاه E3 یکی از بزرگترین رویدادهایی است که هر ساله پذیرای مخاطبین بسیاری از اقصی نقاط جهان است. به دلیل شروع پاندمی ویروس کرونا، سال گذشته این نمایشگاه برگزار نشد. اما امسال برای حفظ سلامتی مردم، نمایشگاه E3 2021 به صورت استریم آنلاین برگزار شد.

شرکت‌های بزرگ در صنعت بازی‌سازی با برگزاری کنفرانس‌، جدیدترین بازی‌های خود را معرفی می‌کنند. امسال آثار مهم و قابل توجهی معرفی شد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین بازی‌های معرفی شده توسط شرکت‌ها می‌پردازیم.

لازم به ذکر است، تاکنون شرکت‌های یوبیسافت، مایکروسافت و بتسدا، اسکوئر انیکس و دیوالور دیجیتال کنفرانس‌های خود را اجرا کرده‌اند. شرکت‌های نینتندو و رویداد PC Gaming Show در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

یوبیسافت در نمایشگاه E3 2021 کنفرانس Ubisoft Forward

کنفرانس امسال یوبیسافت مثل سابق پر از هیجان نبود و با یک کنفرانس معمولی از این شرکت طرف بودیم. آنها برای اولین نمایش خود، بازی Rainbow Six Extraction را معرفی کردند؛ یک اثر co-op اکشن و ترسناک که براساس هسته اصلی بازی Rainbow Six Siege ساخته شده است.

این بازی المان‌های مشابهی از نسخه قبلی خود دارد و اسلحه‌های جدیدی به این آثار اضافه شده است. همانند نسخه پیشین خود،R6 Extraction به صورت چندنفره آنلاین قابل اجرا است.

داستان بازی درباره شیوع یک ویروس کشنده در سطح شهر است که نیروهای ویژه باید برای از بین بردن این ویروس اقدام کنند. بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز اس/ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

یوبیسافت در ادامه از محتوای جدید بازی Watch Dogs Legion رونمایی کرد. این بسته الحاقی که با نام Bloodline‌ شناخته می‌شود، داستان جدیدی را از ایدن پیرس، قهرمان نسخه اول این سری روایت می‌کند. بازی محبوب Assassin's Creed Valhalla هم محتوای جدیدی دریافت خواهد کرد. محتوای قابل دانلود Siege of Paris بزودی برای این بازی منتشر خواهد شد.

در ادامه کنفرانس، یوبیسافت تریلری سینمایی از بازی مورد انتظار Far Cry 6 به نمایش گذاشت. این تریلر با محوریت شخصیت منفی این بازی یعنی آنتون کاستیو بود. همچنین، این شرکت از سیزن پس این بازی رونمایی کرد. این سیزن پس شخصیت‌های منفی نسخه‌های قبلی Far Cry را به این بازی می‌آورد.

ماریو و خرگوش‌ها بازگشت ماریو و خرگوش‌های دوست‌داشتنی

یکی از اتفاقات هیجان‌انگیز کنفرانس یوبیسافت، معرفی بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope بود. این بازی نسخه دوم از سری موفق و دوست‌داشتنی Mario + Rabbids: Kingdom Battle است که دوباره شاهد اتفاقات بامزه خرگوش‌ها و سوپر ماریو خواهیم بود. این بازی به صورت انحصاری برای کنسول‌ نینتندو سوییچ در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

در پایان مراسم، آقای ایو گیلموت، مدیرعامل شرکت یوبیسافت سخنرانی کوتاهی کرد و به معرفی بازی Avatar: Frontiers of Pandora پرداخت. این بازی بر اساس فیلم سینمایی این سری قرار است ساخته شود. تریلر این بازی، محیط زیبای آواتار را نشان داد. این اثر در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

ایکس‌باکس در نمایشگاه E3 2021 کنفرانس مایکروسافت و بتسدا

همانطور که می‌دانید، مدت زمانی است که مایکروسافت، استودیوی بزرگ و نامی بتسدا را خریداری کرده است. پیش از شروع نمایشگاه E3 2021 شرکت مایکروسافت اعلام کرد در این نمایشگاه یک کنفرانس مشترک با بتسدا برگزار خواهند کرد. بنابراین، آنها اولین کنفرانس خود را با نمایش بازی Starfield آغاز کردند.

بازی اکشن و نقش آفرینی Starfield هم‌اکنون در دست توسعه است. در تریلر نمایش داده شده، شاهد محیط زیبا و گرافیک خیره‌کننده این اثر بودیم. این بازی در تاریخ ۱۰ آبان سال ۱۴۰۱ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سریز اس/ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

در ادامه مایکروسافت تریلری زیبا از بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl به نمایش گذاشت؛ نمایشی خیره‌کننده و نفسگیر از محیط بازی که انتظار برای انتشار این بازی را بسیار سخت می‌کند! این بازی شوتر در روز ۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سریز اس/ایکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

پس از این دو تریلر مهیج، مایکروسافت چند بازی مختلف و مستقل معرفی کرد که هرکدام جذابیت خاص خود را داشتند. بازی‌های Somerville و Replaced بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و گیمرها را به وجد آوردند. همچنین، شرکت بتسدا بسته الحاقی جدیدی برای بازی Fallout 76 معرفی کرد.

شایان ذکر است، بزودی شخصیت کاپیتان جک اسپارو با صداپیشگی جانی دپ به همراه محتوای جدید بزودی به بازی Sea of Thieves اضافه خواهد شد.

نمایی از بازی Halo Infinite

نمایش نسخه جدید آثار معروف ایکس‌باکس

در ادامه کنفرانس مایکروسافت، تریلر جدیدی از بازی محبوب Halo Inifinite منتشر شد. این بازی گرافیک بهتری نسبت به نمایش پیشین خود داشت. گفتنی است، بخش چندنفره بازی به صورت رایگان منتشر خواهد شد. بخش داستانی با محوریت شخصیت مسترچیف قرار است ماجراهای جدیدی را از این قهرمان روایت کند. بازی هیلو اینفینیت در تاریخ نامعلومی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز اس/ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مایکروسافت با نمایش تریلر بازی Psychonauts 2 از گیم‌پلی این بازی رونمایی کرد. سپس نوبت به بازی The Outer Worlds 2 رسید که با نمایش محیط پویای بازی، این اثر رسما معرفی شد.

در ادامه این مراسم آنلاین، مایکروسافت خبر از انتشار بازی Flight Simulator برای کنسول ایکس‌باکس سریز اس/ایکس داد. پیش از این، بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

بازی Battlefield 2042 هم در رویداد مایکروسافت یک نمایش زیبا داشت. این تریلر روند گیم‌پلی بازی را نشان می‌داد. مهمترین نکته درباره این بازی، محیط پویا و آب و هوای متغیر بازی بود که به خوبی به چشم می‌آمد. این بازی دارای نقشه‌های جدیدی با ظرفیت ۱۲۸ بازیکن خواهد بود.

نمایشگاه E3 2021

معرفی دو بازی بزرگ از مایکروسافت

شگفتی بزرگ کنفرانس مایکروسافت در E3 2021، معرفی بازی Forza Horizon 5 بود. این بازی ماشین‌سواری توانسته است از رقبای خود سبقت بگیرد و به عنوان بهترین بازی ریسینگ صنعت بازی شناخته شود. نقشه نسخه جدید بازی فورتزا در مکزیک واقع شده است. محیط پویا و زیبای مکزیک به همراه طوفان می‌تواند چالش‌های جدیدی برای بازیکنان ایجاد کند.

گرافیک بالای بازی به خوبی قدرت بالای کنسول Xbox Series X را نشان می‌دهد. در کنار مسابقات مرسوم سری فورتزا، شاهد محتواهای جدیدی نظیر بازی بولینگ در این اثر خواهیم بود. بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سریز اس/ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

در پایان کنفرانس فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، سخنرانی کوتاهی انجام داد و از بازی جدید استودیو Arkane رونمایی کرد. بازی Readfall جدیدترین اثر سازندگان Dishonored‌ است که به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سریز اس/ایکس منتشر خواهد شد. داستان این بازی درباره شکارچیان دراکولا است؛ دراکولاها قدرت بالایی گرفته‌اند و در صدد از بین بردن انسان‌ها هستند.

بازی Guardians of Galaxy کنفرانس Square-Enix

شرکت اسکوئر انیکس از جدیدترین بازی سری کمیک‌های مارول در نمایشگاه E3 2021 رونمایی کرد. بازی Guardians of Galaxy با یک تریلر زیبا معرفی شد که طرفداران این مجموعه را سرحال کرد. این بازی توسط استودیوی نامی Eidos در دست ساخت قرار دارد. بازیکنان در نقش شخصیت استارلرد به ماجراجویی در کهکشان می‌پردازند. بازی Guardians of Galaxy در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۰ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس‌باکس و پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

طرفداران فاینال فانتزی هم از این کنفرانس بی‌بهره نبودند و خبر خوبی را شنیدند. بازیFinal Fantasy Origin: Stranger of Paradise رسما معرفی شد. این بازی با همکاری استودیو Team Ninja و اسکوئر انیکس در دست توسعه قرار دارد. این اثر زیبا در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

استودیو پلاتینیوم گیمز در کنفرانس اسکوئر انیکس از بازی جدید Babylon's Fall رونمایی کرد. این بازی یک اثر سرویس‌ محور خواهد بود که بازیکنان در آن، به صورت آنلاین با یکدیگر بازی می‌کنند. فضای بازی رنگارنگ و زیبا است که می‌تواند گیمرها را به وجد آورد. این بازی در تاریخ نامعلومی برای کنسول‌های پلی‌استیشن و پی‌سی منتشر خواهد شد.

نمایشگاه E3 2021 دیگر بازی‌های مهمی که معرفی شدند

در طول مراسم E3 بازی‌های خوبی معرفی شدند. بازی Trek to Yomi یکی از آثار دو و نیم بعدی دیوالور دیجیال است که محیط زیبا و بکری دارد. داستان بازی درباره یک سامورایی است و فضایی سیاه و سفید دارد. در ادامه، ریمستر بازی Diablo 2: Resurrected‌ معرفی شد که طرفداران این سری را حسابی به وجد آورد. این بازی روز ۱ مهر ۱۴۰۰ برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

در مراسم گیم آواردز سال گذشته بازی Back 4 Blood‌ معرفی شده بود. این بازی که توسط سازندگانLeft 4 Dead‌ در دست ساخت است، قرار است در روز ۲۰ مهر امسال منتشر شود. همچنین، این بازی از روز اول انتشار در سرویس گیم پس ایکس‌باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره بازی‌های نمایشگاه E3 2021 چیست؟ برای کدام بازی هیجان‌زده شدید؟ لطفا نظرات خود را با ما و کاربران کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر