هدست PlayStation VR2 به صورت رسمی معرفی شد

شرکت سونی با انتشار پست جدیدی در وبلاگ پلی‌استیشن، به صورت رسمی از هدست PlayStation VR2 رونمایی کرد. این دستگاه دومین نسل از هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن است. هدست PS VR2 دارای قابلیت جدید سنسور ردگیری چشم است.

هدست PlayStation VR2 به صورت رسمی معرفی شد

معرفی رسمی هدست PlayStation VR2

شرکت سونی سال ۲۰۲۲ را با یک معرفی بزرگ شروع کرد. این کمپانی ژاپنی با انتشار پستی در وبلاگ پلی‌استیشن، به صورت رسمی از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 رونمایی کرد. البته شرکت سونی فقط مشخصات فنی این هدست را معرفی کرده و هیچ تصویری از ظاهر PS VR2 منتشر نکرده است.

کنترلرهای این هدست PlayStation VR2 Sense نام دارد که قبلا از این دسته رونمایی شده بود. دومین نسل از هدست VR پلی‌استیشن، سطح جدیدی از تجربه گیمینگ واقعیت مجازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بازیکنان هنگام استفاده از هدست PlayStation VR2 وارد جهانی می‌شوند که هرگز آن را تجربه نکرده‌اند. عمق این جهان بسیار بزرگ و تماشایی شده است. به لطف پیشرفت تکنولوژی، سخت‌افزار این هدست ویژگی‌های منحصر بفردی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

هدست PlayStation VR2 کنترلر PS VR2 Sense

مشخصات فنی هدست PlayStation VR2

هدست PlayStation VR2 دارای صفحه نمایش 4K HDR است. صفحه OLED این هدست قابلیت اجرای بازی‌ها با نرخ فریم ۹۰ و ۱۲۰ هرتز است. جالب است بدانید، لنزهای جدید PS VR2 به قابلیت ردگیری چشم مجهز شده است. این لنزها برای حرکت بهتر بازیکنان تعبیه شده و نیاز به دوربین اضافه را برطرف می‌کند.

گفتنی است، دوربین‌ داخلی PS VR2 بدون نیاز به یک دوربین یا ابزار خارجی توانایی شناسایی حرکات چشم را دارد. این دوربین‌ وسعت دید بیشتری به گیمر می‌دهد و دیگر نیاز به چرخاندن سر و گردن وجود نخواهد داشت.

نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن از تکنولوژی صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. کنترلر PS VR2 Sense احساس عمیقی را در دستان بازیکنان ایجاد می‌کند. این دسته به قابلیت Haptic Feedback مجهز شده است. تکنولوژی جدید سونی پیش از این در کنترلرهای دوال سنس PS5 استفاده شده بود.

هدست PlayStation VR2 بازی Horizon Call of the Mountain برای PS VR2

شرکت سونی اعلام کرد هدست PlayStation VR2 به صورت مستقیم به کنسول پلی‌استیشن ۵ متصل خواهد شد. بنابراین، بازیکنان کار ساده‌ای برای نصب تجهیزات این هدست خواهند داشت. لازم به ذکر است، این شرکت از بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain برای PS VR2 رونمایی کرد.

این بازی توسط استودیو گوریلا گیمز در حال توسعه قرار دارد. بازی Horizon Call of the Mountain در جهان بزرگ سری Horizon قرار دارد که تجربه بی‌نظیری را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

نظر شما درباره هدست PlayStation VR 2 چیست؟ آیا این هدست می‌تواند جهان واقعیت مجازی را متحول کند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر