چگونه در پابجی موبایل برنده شویم؟ | ترفندهایی کاربردی برای بقا

رسانه کلیک – بازی پابجی موبایل جزو بازی‌های درگیرکننده و هیجان‌انگیز است. رعایت یکسری نکات کاربردی می‌تواند به برنده شدن در بازی، به شما کمک بسزایی کند.

چگونه در پابجی موبایل برنده شویم؟ | ترفندهایی کاربردی برای بقا

بازی‌های بتل رویال مدتی است بین گیمرها محبوب شده است. این سبک از بازی به دلیل داشتن شرایط برابر و رقابت برای اول شدن، توانسته بازیکنان را به خود جذب کند. یکی از مهمترین و موفق‌ترین آثار این سبک، بدون شک بازی Player Unknown Battlegrounds یا به اختصار PUBG‌ است. این اثر برای همه پلتفرم‌های گیمینگ و البته گوشی‌های موبایل منتشر شده است.

بازی PUBG Mobile می‌تواند اوقات بیکاری شما را پر کند و ساعت‌ها سرگرم این بازی جذاب شوید. برای اینکه بتوانید در بازی پابجی موبایل برنده شوید، باید به یکسری نکات مهم و کاربردی توجه کنید. اگر بتوانید از این ترفندها به خوبی استفاده کنید، پاداش و جوایز خوبی دریافت خواهید کرد.

چتربازی در پابجی موبایل فرود آمدن در جزیره پابجی موبایل

موقعیت مناسب را هنگام فرود پیدا کنید

زمانی که از هواپیما خارج می‌شوید تا در جزیره مستقر شوید، باید از مکان‌های شلوغ و پر بازیکن پرهیز کنید. محیط را بررسی کنید تا با چتر به محلی خلوت فرود بیایید. با این کار می‌توانید اسلحه و تجهیزات مناسبی پیدا کنید تا برای نبرد با دیگر بازیکنان آماده شوید.

فرود در محیط‌های شلوغ باعث می‌شود اسلحه مناسبی پیدا نکنید. حتی ممکن است همان اول بازی توسط دیگر بازیکنان کشته شده و از بازی خارج شوید. بنابراین، زمان و مکان مناسبی برای فرود با چتر نجات را انتخاب کنید.

گفتنی است، زمانی که با چتر فرود می‌آیید به دایره امن نقشه توجه کنید. موقعیت فرود خود را نزدیک این دایره یا داخل آن انتخاب کنید که در ادامه بازی بتوانید از طوفان سهمگین جزیره در امان بمانید.

بازی PUBG Mobile نمایی از بازی PUBG Mobile

حواستان به دیگر بازیکنان باشد

در طول گشت و گذار در جزیره بازی پابجی موبایل، حواستان را به اطراف خود جمع کنید. توصیه می‌شود بازی را با هدفون تجربه کنید تا صداهای اطراف خود را بشنوید. بازیکنان دیگر با راه رفتن یا شلیک می‌توانند موقعیت خود را به شما لو بدهند. این اتفاق می‌تواند شما را برای نبرد با آنها آماده می‌کند.

زمانی که صدایی شنیدید، بایستید و حالت نشسته بگیرید تا سمت صدا را پیدا کنید. سپس برای حمله به دشمن آماده شوید تا بتوانید بازیکن مهاجم را هدف قرار دهید. اگر در نزدیکی یک خانه هستید، در خانه مستقر شوید تا در بهترین موقعیت به بازیکنان حمله کنید.

شایان ذکر است، حواستان به منطقه قرمز نقشه هم باشد و مراقب باشید که اگر در این منطقه قرار دارید، سریعا خود را به یک مکان امن برسانید. منطقه قرمز، موقعیتی است که بمب‌ باران می‌شود و ممکن است بازیکنان بسیاری در این منطقه از بین بروند.

منوی پابجی موبایل شخصیت بازیکن در پابجی موبایل

اسلحه و تجهیزات خود را مداوم عوض کنید

در بازی PUBG Mobile به مرور تعداد تیرهای اسلحه کم و تجهیزات شما خراب می‌شوند. برای اینکه در طول بازی مشکل نداشته باشید، اسلحه و تجهیزات خود را عوض کنید. خانه‌ها را بگردید و سلاح مناسب را پیدا کنید. حتما از تجهیزات مختلف اسلحه مثل دوربین اوپتیک استفاده کنید.

این لوازم در هدفگیری و شلیک به شما کمک می‌کند. زمانی که یکی از بازیکنان را می‌کشید، لوازم خوب او را بردارید. همچنین، در کیف خود همیشه جعبه کمک‌های اولیه داشته باشید.

اسلحه شات‌گان سلاح شات گان

از اسلحه شات‌گان غافل نشوید

شات‌گان جزو سلاح‌های خاص اما پرقدرت بازی‌های شوتر محسوب می‌شود. شاید این اسلحه برای هدف‌های دور کاربرد نداشته باشد. اما شات‌گان برای نبردهای نزدیک و رو در رو بسیار کاربردی خواهد بود. توصیه می‌شود یک اسلحه شات‌گان به عنوان سلاح دوم در کیف خود داشته باشید. در صورت لزوم این سلاح به کمک شما خواهد آمد.

اگر به صورت تیمی بازی می‌کنید، یکی از اعضای تیم، شات‌گان را به عنوان اسلحه اصلی خود حمل کند. هم‌تیمی شما در نبردهای مهم می‌تواند با شات‌گان بازیکنان دیگر را از پیش بردارد.

گیم‌پلی PUBG Mobile نمایی از بازی

با اسلحه مورد علاقه خود بازی کنید

یکی از ترفندهای پابجی موبایل، استفاده از اسلحه خوب است. اسلحه خوب،‌ سلاحی است که استفاده از آن برای شما راحت باشد. بنابراین، از اسلحه‌ای استفاده کنید که بتواند شما را در طول بازی همراهی کند. بعضی اوقات یک سلاح قدرتمند و قوی کاربرد ندارد، زیرا شما با آن راحت نیستید و ممکن است در ادامه بازی با مشکل روبرو شوید.

لازم به ذکر است، از رفتن به سمت جعبه‌ مهمات خودداری کنید. با وجود اینکه جعبه‌ها تجهیزات و لوازم خوبی دارند، اما ارزش ندارند که جان خود را برای آن به خطر بیاندازید. گاهی ممکن است، این جعبه‌ها حکم تله را برای شما داشته باشد. چون ممکن است دیگر بازیکنان در کمین باشند تا به شما حمله کنند.

هنگام نبرد زیگزاگی حرکت کنید

زمانی که در فشار حملات بازیکنان هستید، از عقب‌نشینی یا نشستن پرهیز کنید. به صورت زیگزاگی حرکت کنید تا به یک پناهگاه امن برسید. دویدن مستقیم شانس کشته شدن شما توسط دیگر بازیکنان را افزایش می‌دهد. زمانی که به صورت زیگزاگی حرکت می‌کنید، هدفگیری توسط دشمن سخت می‌شود و نمی‌تواند به شما شلیک کند.

نقشه بازی نقشه بازی PUBG Mobile

مراقب بازیکنان تک‌تیرانداز باشید

بازیکنانی که با اسلحه تک‌تیرانداز یا اسنایپر بازی می‌کنند، اشراف کامل به منطقه دارند. آنها به خاطر دوربین قوی اسلحه خود به راحتی می‌توانند به بازیکنان شلیک کنند. زمانی که متوجه حضور آنها در نزدیکی خود شدید، به هیچ وجه به حالت نشسته یا سینه‌خیز توقف نکنید. با این کار، شما بهترین فرصت شلیک را به آنها می‌دهید.

برای اینکه از تیراندازی اسنایپر در امان باشید، به صورت زیگزاگی شروع به دویدن کنید تا به یک نقطه امن برسید. حرکت زیگزاگی و دویدن باعث می‌شود بازیکن تک‌تیرانداز تمرکز لازم برای شلیک کردن نداشته باشد.

بازی با دوستان در PUBG Mobile بازی کردن به صورت تیمی

با هم‌تیمی‌های خود در ارتباط باشید

اگر در پابجی موبایل با دوستان خود به صورت یک تیم بازی می‌کنید، حتما میکروفون بازی را روشن کنید. در طول بازی با دوستان خود در ارتباط باشید و با آنها صحبت کنید. این کار می‌تواند در پیشبرد بازی به تیمتان کمک کند. هرچقدر با هم‌تیم‌های خود هماهنگ باشید، شانس برنده شدن شما بیشتر خواهد بود.

برای هر یک از اعضای تیم یک نقش تعیین کنید. به عنوان مثال، یک نفر تک‌تیرانداز، یک نفر شات‌گان، یک نفر دکتر و دیگری هم اسلحه ماشین‌گان در تیم خود داشته باشید. سعی کنید نزدیک به همدیگر باشید تا در حملات به یکدیگر کمک کنید. کار تیمی کمک بسزایی در برنده شدن در پابجی موبایل می‌کند.

نظر شما درباره بازی PUBG Mobile چیست؟ آیا تا حالا در این بازی برنده شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر