پایان اشتراک ارزان گیم‌پس

مایکروسافت دیگر اشتراک ۱ دلاری گیم پس را ارائه نمی‌دهد و مشترکان جدید نمی‌توانند به صورت آزمایشی این سرویس را تجربه کنند.

پایان اشتراک ارزان گیم‌پس

رئیس بخش ارتباطات جهانی ایکس باکس، کاری پرز (Kari Perez)، در بیانیه‌ای به وبسایت The Verge، این خبر را تایید کرد. وی در این باره گفت: «ما جلوی پیشنهاد آزمایشی و ورودی به سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت و پی سی گیم پس را گرفته‌ایم و قصد داریم در آینده برای مشترکان جدید رویکرد تازه‌ای را در نظر بگیریم.»

برای سالیان متمادی، اشتراک آزمایشی ۱ دلاری گیم پس ستون اصلی سرویس بود. این پیشنهاد اجازه می‌داد تا اعضای جدید بتوانند با پرداخت ۱ دلار، برای یک ماه این سرویس را تجربه کنند و سپس نسبت به تمدید آن تصمیم بگیرند. اشتراک یک ماهه سرویس گیم پس به صورت عادی ۱۴.۹۹ دلار است. جایگزین این پیشنهاد آزمایشی هنوز اعمال نشده و باید منتظر بیانیه‌های بعدی مایکروسافت باشیم.

مدتی پیش، مایکروسافت پیشنهاد خانواده و دوستان سرویس گیم پس را گسترش داد و آن را به شش کشور جدید اضافه کرد. پیش از این پیشنهاد، Friends and Family تنها در کلمبیا و ایرلند در دسترس بود. این اشتراک ویژه به حداکثر پنج بازیکن اجازه خواهد داد تا سرویس گیم پس را با قیمت کم‌تری در اختیار داشته باشند.

Friends and Family هزینۀ بیشتری نسبت به اشتراک استاندارد Xbox Game Pass Ultimate خواهد داشت. برای مثال، در ایرلند هزینۀ آن ۲۱.۹۹ یورو در مقایسه با ۱۲.۹۹ یوروی اشتراک استاندارد است. با این حال، طبعاً با تقسیم بین چند بازیکن، شاهد کاهش هزینۀ کلی خواهیم بود. معادل تقریبی این هزینه برای کشوری مثل آمریکا ۲۴.۹۹ دلار در ماه است. با به اشتراک گذاشتن این پیشنهاد بین دو بازیکن، هزینه‌ی ماهانه به ۱۲.۵۰ دلار خواهد رسید. در صورت تکمیل هر پنج ظرفیت، اعضا تنها باید ۵ دلار در ماه پرداخت کنند.

منبع:آخرین خبر

ارسال نظر