آموزش چند تصویری کردن بازی Halo Infinite

بازی هیلو اینفینیت جدیدترین نسخه از این سری است که سال ۲۰۲۱ منتشر شد. انحصاری محبوب ایکس‌باکس که مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. برخی گیمرها قصد دارند با چند تصویری کردن بازی Halo Infinite با دوستان خود بازی کنند. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

آموزش چند تصویری کردن بازی Halo Infinite

آموزش چند تصویری کردن بازی Halo Infinite

مدتی است که بازی Halo Infinite برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شده است. گیمرهای بسیاری از این بازی استقبال کرده‌اند. داستان جذاب و بخش چندنفره مهیج هیلو اینفینیت باعث شده منتقدین هم از این بازی رضایت داشته باشند.

برخی گیمرها قصد دارند این بازی را با دوستان خود به صورت چندنفره بازی کنند. در واقع آنها با چند تصویری کردن بازی Halo Infinite در یک دستگاه، بخش چندنفره را تجربه کنند. به این حالت Split-Screen می‌گویند. این روش صفحه نمایش را چند تکه می‌کند تا بازیکنان بتوانند بازی را با یک دستگاه و تلویزیون تجربه کنند. در ادامه به آموزش چند تصویری کردن بازی Halo Infinite می‌پردازیم.

همچنین در کلیک بخوانید: راهنمای بازی Halo Infinite

چند تصویری کردن بازی Halo Infinite حالت Split-Screen در هیلو اینفینیت

چند تصویری کردن بازی Halo Infinite در ایکس‌باکس

گیمرها با استفاده از ایکس‌باکس وان یا ایکس‌باکس سری اس/ایکس می‌توانند با یک کنسول بازی کنند. برای چند تصویری کردن بازی Halo Infinite به تعدادی کنترلر و اکانت ایکس‌باکس احتیاج دارید. همچنین، بازیکنان به صورت Guest نمی‌توانند این بازی را تجربه کنند.

کنسول ایکس‌باکس وان از حداکثر دو بازیکن در بخش چندنفره پشتیبانی می‌کند. اما با کنسولXbox Series X/S می‌توان حداکثر از چهار بازیکن استفاده کرد. بازیکنان می‌توانند حالت‌هایی مثل 4v4 یا نقشه‌هایی با ظرفیت حداکثری هشت بازیکن و حالت Big Team Battle را تجربه کنند.

چند تصویری کردن بازی Halo Infinite هیلو اینفنیت از حالت چند تصویری پشتیبانی می‌کند

کنترلرها را یکی یکی روشن کنید و وارد اکانت خود شوید. لازم به ذکر است،‌ کنترلرها باید با ایکس‌باکس ست شده باشند. بنابراین، از وصل بودن دسته به کنسول اطمینان حاصل کنید. پس از اینکه همه بازیکنان وارد اکانت خود شدند، بازیکن اول وارد بازی هیلو اینفینیت شود.

پس از ورود به بخش چندنفره بازی، دیگر بازیکنان به صورت خودکار به لابی بازی اضافه می‌شوند. حالا می‌توانید حالت مورد نظر خود را انتخاب و از بخش چندنفره Halo Infinite لذت ببرید.

گفتنی است، استودیو 343Industries اعلام کرد در سال ۲۰۲۲ بخش کمپین این بازی از ویژگی چند تصویری پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین، گیمرها می‌توانند بخش داستانی هیلو اینفینت را به صورت Co-op تجربه کنند.

چند تصویری کردن بازی Halo Infinite نسخه پی‌سی هیلو اینفینیت از Split-Screen پشتیبانی نمی‌کند

چند تصویری کردن بازی در PC

متأسفانه نسخه پی‌سی بازی هیلو اینفینیت از ویژگی Split-Screen پشتیبانی نمی‌کند. بازیکنان می‌توانند فقط وارد اکانت مایکروسافت خود در استیم شوند. اما نمی‌توانند به صورت چند تصویری با دوستان خود بازی کنند.

با این اوصاف، استودیو 343Industries قول داده است که ویژگی Split-Screen را به نسخه پی‌سی هیلو اینفینیت اضافه کند. پی‌سی گیمرها تا زمان تحقق این قول می‌توانند به صورت آنلاین با دوستان خود بخش چندنفره را تجربه کنند.

ارسال نظر