آموزش گل کردن موقعیت تک به تک در PES 2021

در یک مسابقه مهم و نفسگیر یک فرصت مناسب گل‌زنی برای بازیکن به وجود می‌آید. اما برای گل کردن موقعیت تک به تک در بازی PES 2021 چه کار کنیم؟

آموزش گل کردن موقعیت تک به تک در PES 2021

گل کردن موقعیت تک به تک در PES 2021

فوتبال ورزشی است که باید در فرصت گل‌زنی بهترین تصمیم ممکن گرفته شود. در واقع هر لحظه مسابقه، حکم طلا را دارد. بنابراین، بازیکنان باید در موقعیت‌های مهم، نهایت استفاده را ببرند. یکی از فرصت‌های اصلی گلزنی، موقعیت تک به تک با دروازه‌بان است.

بازیکنان باید در این لحظه سرنوشت‌ساز، خیلی سریع شرایط را بسنجند تا توپ را وارد دروازه کنند. در بازی‌های ویدیویی نیز این شرایط مهم وجود دارد. گیمرها در بازی PES 2021 برای گل کردن موقعیت تک به تک سعی می‌کنند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

تمرین گلزنی در PES 2021 تمرین گلزنی در PES 2021

تمرین گلزنی کنید

بخش تمرینی بازی PES 2021 اصول اولیه بازی را به شما آموزش می‌دهد. در این بخش، با انواع مدل‌های شوتزنی به دروازه آشنا می‌شوید. در قسمت تمرینی، موقعیت‌های مختلفی برای گیمر فراهم می‌شود که بتواند در آن شرایط به حریف گل بزند.

برای آشنایی بهتر با موقعیت‌های گوناگون، بخش تمرینی بازی را به طور کامل انجام دهید. همچنین، در بخش تمرین آزاد PES 2021 شوت به چارچوب و گل زدن را تمرین کنید. هر چقدر مهارت شوتزنی را بهتر بیاموزید، در موقعیت‌های تک به تک شرایط مناسبی برای گلزنی خواهید داشت.

آموزش PES 2021 حفظ آرامش برای گل زدن

در موقعیت تک به تک هول نشوید

گاهی پیش می‌آید که در موقعیت تک به تک و جلو آمدن دروازه‌بان، بازیکن برای شوتزنی هول می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود برای شوتزنی عجله کند و فرصت مناسب گلزنی را از دست بدهد. برای گل زدن در موقعیت تک به تک آرامش خود را حفظ کنید.

از طریق رادار پایین صفحه بازی، حرکت دروازه‌بان را رصد کنید. این کار باعث می‌شود، شرایط مناسبی برای شوتزنی یا حتی دریبل زدن دروازه‌بان داشته باشید. دروازه‌بان فقط می‌تواند به سمت توپ بپرد یا تکل بزند. بنابراین با زاویه‌بندی درست، اقدام به شوتزنی کنید.

آشنایی با دکمه‌های شوتزنی آشنایی با دکمه‌های شوتزنی

انواع شوت‌ زدن را یاد بگیرید

در بازی PES 2021 مدل‌های مختلفی برای شوت زدن به دروازه وجود دارد. شوت‌های زاویه‌دار یا چیپ از جمله شوت‌هایی است که هر بازیکنی باید با نحوه شوت زدن در بازی آشنا باشد. بلد بودن مدل‌های شوتزنی، در موقعیت‌های تک به تک به گیمر کمک بسزایی می‌کند.

گفتنی است، بهترین مکان برای یاد گرفتن انواع شوت زدن، بخش تمرینی بازی PES 2021 است. شما می‌توانید در پایین مهمترین شوت‌های بازی را مشاهده کنید:

  • شوت چیپ: دکمه مربع+L1 در پلی‌استیشن و دکمه LB+X در ایکس‌باکس
  • شوت کات‌دار: دکمه مربعR2+ در پلی‌استیشن و دکمه RT+X در ایکس‌باکس
  • شوت زمینی: دکمه مربعR1+L1+ در پلی‌استیشن و دکمه RB+LB+X در ایکس‌باکس

تمرین کردن مداوم و آشنایی کامل با مکانیزم‌های شوتزنی در پی اس ۲۰۲۱، شانس گلزنی را افزایش می‌دهد. برای گل کردن موقعیت تک به تک، تصمیم نهایی برای شوت زدن را بگیرید. بدون شک با آمادگی بالا می‌توانید گل‌های مهمی در مسابقات به ثمر برسانید.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش دونفره بازی کردن PES 2021

ارسال نظر