گیم لوپ چیست؟ | نحوه دانلود گیم لوپ جدید در رایانه‌های شخصی

بعضی گیمرها دوست دارند بازی‌های موبایل را در پی‌سی تجربه کنند. گیم‌لوپ نرم‌افزاری است که می‌تواند مشکل این دسته از گیمرها را حل کند. با کلیک همراه باشید تا ببینیم گیم لوپ چیست؟ و چطور می توان این شبیه ساز بازیهای موبایل را برای کامپیوتر دانلود کرد.

گیم لوپ چیست؟ | نحوه دانلود گیم لوپ جدید در رایانه‌های شخصی

گیم لوپ چیست؟

گیم‌ لوپ یک نرم‌ افزار شبیه‌سازی بازی‌های موبایل است. این نرم‌افزار پیش از این با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می‌شد. گیم‌لوپ بزرگ‌ترین شبیه‌ساز بازی‌های موبایل است که گیمرها می‌توانند روی پی‌سی تجربه کنند.

گیم‌لوپ متعلق به شرکت Tencent است که بازی‌های بزرگی مانند پابجی موبایل را منتشر کرده است. این نرم‌افزار دارای امکانات جالبی برای گیمرها است. ویژگی Anti-Cheating گیم لوپ یک امکان انحصاری است که بازیکنان را در برابر متقلبان حفظ می‌کند. همچنین، اجازه تقلب در بازی‌ها را از آنها می‌گیرد.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم صوتی قوی گیم لوپ، هنگام بازی با دوستان خود به صورت آنلاین صحبت کنند. گفتنی است، این امولاتور دارای تنظیمات گرافیکی ویژه‌ای است که عملکرد بازی‌ها در پی‌سی را بهبود می‌بخشد.

شبیه ساز اندروید گیم لوپ شبیه ساز اندروید گیم لوپ

آثاری مثل پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل، Clash of Clans و League of Legends: Wild Rift از جمله بازی‌هایی هستند که روی پی‌سی قابل اجرا هستند. بیش از ۱۰۰ بازی موبایل توانایی اجرا در گیم‌ لوپ را دارند. گیمرها با نصب این امولاتور یا شبیه‌ساز می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را روی رایانه‌های شخصی تجربه کنند.

برای کنترل بازی‌های موبایل، باید از صفحه لمسی گوشی خود استفاده کنید. جالب است بدانید، گیم‌لوپ از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کند. گیمرها با ایجاد تنظیمات موس و کیبورد می‌توانند بدون مشکل بازی‌های موبایل را در این شبیه‌ساز تجربه کنند.

در تنظیمات کیبورد و ماوس می‌توانید میزان حساسیت ماوس و دکمه‌های کیبورد را تنظیم کنید. تنظیمات متنوع برای کنترل کردن بازی، باعث شده بازیکنان بسته به سلیقه و سبک بازی خود، تنظیمات بازی را انجام دهند.

در واقع، گیم لوپ بازی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند. بازیکنان اندرویدی می‌توانند با حساب گوگل خود وارد بازی‌ها شوند و فایل ذخیره خود را به گیم لوپ منتقل کنند. لازم به ذکر است، این شبیه‌ساز می‌تواند اپلیکیشن‌های اندرویدی مانند یوتیوب و تیک تاک را هم اجرا کند.

لانچر گیم لوپ نمایی از لانچر گیم‌لوپ

سیستم مورد نیاز برای اجرای گیم لوپ

نرم‌افزار Gameloop نیازمند سیستم قدرتمندی برای اجرای بازی‌ها نیست. گیمرها با یک سیستم متوسط و اقتصادی هم می‌توانند بازی‌های موبایل مورد علاقه خود را در گیم‌لوپ تجربه کنند. در پایین می‌توانید سیستم مورد نیاز گیم لوپ را مشاهده کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱، ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i3 560 با قدرت ۳.۳ گیگاهرتز یا AMD Phenom II X4 945 با قدرت ۳.۰ گیگاهرتز
  • رم: حداقل ۳ گیگابایت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 460 یا AMD Radeo HD 5870
  • حجم مورد نیاز: ۱ گیگابایت
  • نسخه ۱۱ DirectX
گیم لوپ چیست تجربه بازی موبایل در گیم لوپ

سیستم پیشنهادی گیم لوپ

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱، ویندوز ۱۰ (نسخه ۶۴ بیتی)
  • پردازنده: Intel Core i3 یا AMD با قدرت ۲.۶ گیگاهرتز
  • رم: ۴ گیگابایت یا بیشتر
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660
  • حجم مورد نیاز: ۱ گیگابایت
  • نسخه 0c یا ۱۲ DirectX
دانلود گیم لوپ جدید وب سایت رسمی گیم لوپ

گیم لوپ را چطور دانلود کنیم؟

متأسفانه سرورهای گیم لوپ در ایران تحریم شده است. بنابراین، برای دانلود گیم لوپ و استفاده از این امولاتور از نرم‌افزارهای تغییر IP استفاده کنید. برای دانلود این شبیه ساز اندروید، به سایت رسمی گیم لوپ مراجعه کنید. در صفحه اصلی سایت، روی دکمه Download کلیک کنید. سپس لانچر گیم لوپ دانلود و آماده نصب می‌شود. پس از نصب این امولاتور، شما می‌توانید بازی‌های متنوع گیم لوپ را تجربه کنید.

شایان ذکر است، گیم‌لوپ از امنیت بالایی برخودار است. این لانچر تلاش کرده است بستری امن برای گیمرها فراهم کند. امکانات امنیتی گیم لوپ کمک می‌کند تا بازیکنان در برابر حملات هکرها و متقلبین در امان باشند.

اگر به دنبال تجربه بازی‌های موبایل در پی‌سی هستید، گیم‌لوپ می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند. با نصب و دانلود بازی‌های مورد علاقه خود، می‌توانید با بهترین کیفیت ممکن، آثار ارزشمند موبایل را انجام دهید.

نظر شما درباره Gameloop چیست؟ آیا تابحال از این نرم افزار استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر