کاربران پلی‌استیشن می‌توانند آمار سال 2018 خود را مشاهده کنند

رسانه کلیک - بالاخره پس از چند هفته تاخیر، کاربران منطقه آمریکا پلی‌استیشن می‌توانند آمار خود در بازی‌هایی را که در سال 2018 انجام داده اند، به طور کامل مشاهده کنند.

کاربران پلی‌استیشن می‌توانند آمار سال 2018 خود را مشاهده کنند

به رسم هر ساله شرکت سونی در رابطه با کابران کنسول‌ پلی‌استیشن 4، بازیکنان می‌توانند در روز‌های آغازین هر سال میلادی، آمارشان در بازی‌هایی که در سال گذشته انجام داده اند را، مشاهده کنند و به ارزیابی کردنِ آن بپردازند. بنابر همین رسم، حدود یک ماه پیش کاربران منطقه اروپا کنسول پلی‌استیشن (کسانی که دارای کنسول‌های ریجن 2 و حساب کاربری شبکه پلی‌استیشن در کشورهای اروپایی هستند) می‌توانستند آمار خود را مشاهده کنند؛ اما به تازگی و از روز گذشته این امکان برای کاربران منطقه آمریکا پلی‌استیشن (کسانی که دارای کنسول ریجن 1 و یا حساب کاربری متعلق به آمریکا هستند) مهیا شده است.

اگر بخواهید آمار خود در بازی‌های که روی کنسول پلی‌استیشن 4 و شبکه پلی‌استیشن (PSN) انجام داده اید را مشاهده کنید، اینجا را کلیک کنید تا به سایت رسمی پلی‌استیشن هدایت شوید. البته با توجه به هجوم چند میلیون کاربر شبکه پلی‌استیشن و کنسول PS4، ممکن است در برخی از ساعت‌ها و دقایق دسترسی به این وب‌سایت میسر نباشد و با ارور‌های مختلفی روبرو شوید! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با مرورگر‌های مختلفی برای دسترسی به این سایت تلاش کنید.

پس وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و پر کردن فیلد‌های مهم، مانند ویدیوی Your PS4 Life اطلاعات کاملی از بازی‌هایی که در سال 2018 میلادی روی کنسول خود انجام داده اید، مشاهده خواهید کرد. می‌توانید ببینید که برای هر بازی چند ساعت وقت گذاشته اید، چه بازی‌هایی را انجام داده، چه ترافی‌هایی را کسب کرده اید و کلی اطلاعات دیگر. حتی از طریق این آمار، می‌توانید متوجه شوید که به کدام سبک از بازی‌های ویدیویی علاقه بیشتری دارید و در آن عملکرد بهتر و موفق‌تری داشته اید!

اگر از کاربران منطقه آمریکا پلی‌استیشن هستید، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها آمار بازی‌های‌تان را با ما و سایر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر