اولین بتل پس بازی Apex Legends هفته آینده منتشر خواهد شد

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد که پس از چند هفته انتظار بالاخره تا چند روز آینده اولین بتل پس بازی Apex Legends در دسترس تمامی پلتفرم‌های مقصد این بازی قرار خواهد گرفت.

اولین بتل پس بازی Apex Legends هفته آینده منتشر خواهد شد

بنابراین می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که در هفته‌ی آینده بازی Apex Legends را با وسعت بیشتری تجربه کنیم. علاوه بر انتشار اولین بتل پس بازی Apex Legends، به نظر می‌رسد که قرار است یک قهرمان جدیدی هم به بازی اضافه شود. هنوز سازندگان بازی Apex Legends رسما اطلاعات فوق را تایید نکرده اند و این اخبار در سایت ردیت فاش شده است؛ گفته شده است که این شخصیت قابل بازی جدید اکتان (Octane) نام خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که پیش از این، یکی از کاربران شناخته شده‌ی شبکه اجتماعی چندی پیش مدعی شده بود که به زودی دو شخصیت جدید به نام‌های اکتان و واتسون به بازی Apex Legends اضافه خواهد شد و حالا مرجع دیگری، مهر تایید بر ادعای این کاربر در شبکه اجتماعی توییتر زده است.

اگر چه هنوز هیچ کسی نتوانسته است که به صورت قطعی از تاریخ اضافه شدن شخصیت جدید به بازی Apex Legends پرده‌برداری کند، اما هر دو مرجع در رابطه با نام این قهرمان، اتفاق نظر دارند. علاوه بر این، تصویر از شخصیت اکتان در بازی Apex Legends توسط دیلی ای‌اسپورتس (Daily Esports) منتشر شده است که به نظر می‌رسد کاملا با اتمسفر بازی Apex Legends مطابقت دارد:

اولین بتل پس بازی Apex Legends

علاوه بر انتشار این تصویر، این مرجع خبری ادعا کرده است که شخصیت اکتان یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین عناصر اولین بتل پس بازی Apex Legends خواهد بود که در هفته‌ی آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد که احتمال وقوع چنین چیزی بسیار بالا باشد. طبق گزارش تهیه شده توسط این وب‌سایت، اولین بتل پس بازی Apex Legends در تاریخ 12 مارچ 2019 میلادی (مصادف با 21 اسفند 97) در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش از این رسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، تصویری از زمان تقریبی انتشار بتل پس‌های بازی Apex Legends منتشر کرده بود که تایید می‌کرد اولین بتل پس این بازی در ماه مارچ سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و این طور که پیداست، به نظر می‌رسد که تاریخ مذکور، زمان منطقی باشد. با این وجود، هنوز به طور قطعی مشخص نشده است که اولین بتل پس بازی Apex Legends دقیقا در چه تاریخی منتشر خواهد شد.

از اطلاعات فاش شده که بگذریم، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که اولین بتل پس بازی Apex Legends دقیقا چه محتویاتی را به بازی اضافه خواهد کرد. هنوز قیمت و مدت زمانی که این بتل پس در دسترس خواهد بود هم مشخص نشده است اما با توجه به سیاست‌های رسپاون در قبال بازی Apex Legends، به نظر می‌رسد که اطلاعات دقیق این بتل پس، بعد از انتشار آن به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

اخیرا اعلام شده بود که تعداد بازیکنان بازی Apex Legends به بیش از 50 میلیون نفر رسیده است. بنابراین به نظر می‌رسد که با استقبالی بی‌نظیر از اولین بتل پس بازی Apex Legends مواجه باشیم.

این بازی توسط الکترونیک آرتز (EA) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

ارسال نظر