سازنده بازی Apex Legends به مدت 10 سال از این بازی پشتیبانی خواهد کرد

رسانه کلیک - به گفته‌ی رسپاون، سازنده بازی Apex Legends آن‌ها به دنبال این هستند تا از جدیدترین بازی خود به مدت 10 سال پشتیبانی و حمایت کنند.

سازنده بازی Apex Legends به مدت 10 سال از این بازی پشتیبانی خواهد کرد

همان طور که می‌دانید دو روز پیش بازی Apex Legends رسما منتشر شد و شما می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید. این بازی بتل رویال در سبک شوتر اول شخص بوده و شما را به دنیای بازی Titanfall خواهد برد. بدون شک کار سختی پیش روی سازنده بازی Apex Legends یعنی استودیو رسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) خواهد بود چرا که آن رقبای سخت و محبوبی در این سبک از بازی‌های ویدیویی دارند. با این وجود، به گفته یکی از اعضای کلیدی رسپاون، آن‌ها امیدوار هستند که مردم استقبال خیلی خوبی از بازی Apex Legends داشته باشند و بتوانند تا مدت زمانی طولانی از این بازی حمایت کنند.

به اعتقاد سازنده بازی Apex Legends بازی‌های رایگان (Free to Play) هم برای سازنده و ناشر و هم برای بازیکن منفعت زیادی را به دنبال دارد. همان طور که می‌دانید معمولا بازی‌های رایگان دارای سیستم میکروترنسکشن (خرید درون بازی) هستند و البته بازی Apex Legends هم از این قاعده مستثنی نیست. اما با توجه به این که هیچ اجباری در خرید محتویات این بازی وجود ندارد، احتمال می‌رود استقبال چشمگیری از بازی Apex Legends به عمل بیاید.

روز گذشته مکی مک کاندلش (Mackey McCandlish) مدیر طراحی رسپاون اینترتینمنت، سازنده بازی Apex Legends مصاحبه‌ای در همین رابطه انجام داد و ابراز امیدواری کرد که استقبال از این بازی بی‌نظیر باشد و آن‌ها بتوانند به مدت 10 سال از بازی Apex Legends حمایت کنند و بتواند مانند بازی League of Legends تا مدت طولانی برای بسیاری از بازیکنان جذابیت داشته باشد.

مکی مک کاندلش اظهار کرد:

ما می‌خواهیم Apex Legends یک بازی 10 ساله باشد. این بسیار خودخواهانه و غیرمنصفانه هست که برخی‌ها اعتقاد دارند ما بازی مشابه Destiny یا League of Legends را توسعه داده ایم. آن‌ها اعتقاد دارند حتما باید بازی ساخته شود که برای همیشه مردم را سرگرم کند؛ نه بازی که تا 10 سال جذابیت داشته باشد!

در این جهان فرصت کافی وجود دارد؛ هنوز فرصت زیادی برای این سبک نوپا [سبک بتل رویال] وجود دارد و من عاشق بازی کردن هستم. پس می‌توانم در روز ساعت‌های زیادی را مشغول بازی کردن باشم.

او در ادامه صحبت‌هایش در رابطه با بازی Apex Legends گفت:

من از سال 2017 روی این بازی کار می‌کنم و بسیار ناراحت شدم وقتی که مراحل ساخت این بازی به پایان رسید! من بازی‌های زیادی را ساخته ام اما این اولین باری بود که از اتمام مراحل ساخت یک بازی ناراحت می‌شدم. تا قبل از ساخت بازی Titanfall، من بیشتر به کار کردن روی داستان و بخش کمپین هر بازی علاقه نشان می‌دادم اما همه چیز تغییر کرد. پیش از این باید سعی می‌کردیم تا نمایش‌های بزرگی را در هر بازی قرار دهیم اما این بازی و بازی Apex Legends باعث شدند تا به بازی‌های چند نفره علاقه بیشتری نشان بدهم و فقط به دنبال انجام دادن این بازی باشم.

با توجه به استقبال بی‌نظیری که بازیکنان از بازی Apex Legends داشتند، انتظار می‌رود که این بازی هم به محبوبیت فوق العاده‌ای دست پیدا کند و خواسته سازنده بازی Apex Legends هم به واقعیت تبدیل شود و بتوانند سال‌های زیادی از این بازی حمایت کنند و مرتبا به روزرسانی‌های جدیدی را برای آن عرضه کنند.

لازم به ذکر است که بازی Apex Legends هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

ارسال نظر