بازی Apex Legends برای موبایل منتشر می‌شود؟

رسانه کلیک - گزارش های منتشر شده نشان می دهد که نسخه موبایل بازی Apex Legends در ادامه سال جاری میلادی توسط شرکت الکترونیک آرتز راهی بازار خواهد شد.

بازی Apex Legends برای موبایل منتشر می‌شود؟

چند سالی است که بازی های بتل رویال به یکی از پرطرفدارترین آثار صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده اند. از پابجی گرفته تا فورتنایت، هر یک تا به امروز بازیکنان زیادی را در سراسر جهان به خود سرگرم کرده و تا به امروز موفقیت های بزرگی را نیز برای سازندگان خود به همراه آورده اند. بازی بتل رویال شرکت الکترونیک آرتز به نام Apex Legends که توسط استودیوی معروف ریسپاون انترتینمنت (Respawn Entertainment) ساخته شده، از این قاعده مستثنی نیست و به خاطر گیم پلی هیجان انگیز خود، روزانه میزبان میلیون ها گیمر در پلتفرم های مختلف است.

از آنجا که نسخه موبایل بازی های پابجی و Fortnite ماهانه درآمدهای هنگفتی را از طریق سیستم پرداخت درون برنامه ای و فروش لوت باکس ها و بتل پس ها برای سازندگان خود به همراه می آورند، به نظر می رسد که شرکت الکترونیک آرتز نیز به انتشار نسخه موبایل Apex Legends متمایل شده و طبق گفته های مدیر عامل این کمپانی، گویا این اتفاق تا پایان سال جاری میلادی رقم خواهد خورد.

اندرو ویلسن (Andrew Wilson)، مدیر عامل الکترونیک آرتز، که پس از موفقیت اولیه Apex Legends از انتشار آن برای دو سیستم عامل اندروید و iOS خبر داده بود، حال بار دیگر با تاکید روی این گفته ها، اعلام کرد که به احتمال قوی نسخه موبایل این عنوان بتل رویال نهایتا تا پایان سال میلادی 2020 در دسترس کاربران گوشی های همراه قرار گیرد.

آقای اندرو ویلسن در این زمینه اعلام کرد:

در حال حاضر بازی محبوب Plants vs. Zombies 3 را به صورت مقدماتی برای پلتفرم موبایل منتشر کردیم. احتمال می رود که تا پایان سال جاری میلادی، همین کار را برای بازی Apex Legends نیز انجام دهیم.

با توجه به موفقیت ها و دستاوردهای تحسین آمیز اپکس لجندز، انتشار آن برای گوشی های موبایل خیلی دور از انتظار نیست! از طرفی، چند وقتی است که بازی های موبایل رشد قابل توجهی را در صنعت بازی های ویدیویی تجربه کرده اند و به مرور گیمرهای زیادی به جامعه آن ها اضافه می شوند. در پیرو این اتفاق، درآمدهای ناشی از خریدهای درون برنامه ای با رشد زیادی رو به رو شده اند؛ به طوری که بر اساس شرکت آماری سنسور تاور، درآمد بازی فورتنایت موبایل تا به امروز از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است ( درآمد بازی Fortnite Mobile به بیش از یک میلیارد دلار رسید ).

بازی محبوب Apex Legends در حال حاضر به صورت رایگان روی کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی در دسترس قرار دارد. این عنوان اگرچه به محبوبیت بازی فورتنایت دست نیافته و جامعه آن گسترده از شاهکار اپیک گیمز نیست، اما ریسپاون اینترتینمنت از زمان انتشار بازی تا به امروز محتوای گوناگونی را به دست بازیکنان رسانده و بدون هیچ چشم انداز خاصی، به طور مداوم سعی در ارائه تجربه های جدیدی است. به همین خاطر، با وجود اینکه Apex Legends حرف اول را در میان بازی های بتل رویال نمی زند، اما حساب آن با تعدادی از عناوین این سبک متفاوت است.

ارسال نظر