تریلر بازی Assassin's Creed Mirage رسماً معرفی شد

یوبیسافت در مراسم "فوروارد" خود، رسماً از بازی Assassin's Creed Mirage رونمایی کرد.

تریلر بازی Assassin's Creed Mirage رسماً معرفی شد

این استودیو با انتشار تریلری از بازی، طرفداران مجموعه اساسینز را هیجان زده نگه داشت. داستان Assassin's Creed Mirage در دوران طلایی بغداد در قرن نهم میلادی، یعنی 300 سال قبل و 850 کیلومتر دورتر از Assassin's Creed اصلی جریان دارد. با اینحال اتفاقات این بازی تنها 20 سال پیش از AC Valhalla رخ می دهد. در این نسخه از اساسینز شاهد بازگشت این مجموعه به ریشه های اصلی خود هستیم که در آن یک کاراکتر به صورت مخفی در محیط شهری اتفاقات مختلفی را رقم می زند و دنبال می کند.

شخصیت های بازی Assassin's Creed Mirage

داستان بازی Assassin's Creed Mirage درباره شخصیتی به نام باسیم ابن اسحاق (Basim Ibn Ishaq) است که در بازی والهالا به عنوان شخصیت لوکی شناخته می شود. میراژ نشان می دهد که چگونه باسیم تبدیل به یک قاتل حرفه ای شده است. در تریلری که یوبیسافت نشان داد، بخش هایی از زندگی باسیم، قبل و بعد از پیوستن به اساسینز را می بینیم. از دیگر نکات قابل توجه سری جدید این بازی، حضور شهره آغداشلو به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی بازی به اسم روشن (Roshan) است. او که صدایش در تریلر نیز شنیده می شود، نقش مربی باسیم را بر عهده دارد و توضیح می دهد که چگونه باسیم از یک دزد در خیابان های بغداد به یک قاتل در AC تبدیل می شود. روشن به عنوان یک کاراکتر ایرانی در بازی حضور خواهد داشت.

در تریلر بازی Assassin's Creed Mirage نمایشی از حرکات پارکور و مبارزات جذاب را می بینید که بسیار هیجان انگیز هستند. این نسخه از بازی بنظر می رسد طرفدارانی که می خواستند AC دوباره به دوران مخفی کاری خود برگردد، راضی کند. میراژ یک داستان اکشن - روایتگر دارد که در آن باید سرگذشت باسیم در بغداد را نشان دهید. این بازی در سال 2023 به روی کنسول های زیر منتشر می شود:

Xbox Serie X
Xbox Serie S
Xbox One
PlayStation 5
PlayStation 4
EPIC
PC
Amazon Luna

ارسال نظر