تاریخ انتشار بازی اساسین کریدز اورجینز مشخص شد

شرکت مایکروسافت اواسط ماه آوریل اعلام کرد دو بازی Assassin’s Creed Origins و For Honor: Marching Fire Edition طی ماه‌های آینده برای مشترکین سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهند گرفت. اکنون، بنظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه این دو عنوان باقی نمانده است. در ادامه همراه کلیک باشید.

تاریخ انتشار بازی اساسین کریدز اورجینز مشخص شد

بر اساس گزارش‌های موجود، انتظار می‌رود بازی Assassin's Creed Origins طی این هفته یک آپدیت جدید دریافت کند که اجازه می‌دهد بازی روی پلتفرم‌های نسل جدید از جمله پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس بصورت 60 فریم بر ثانیه اجرا شود.

تاریخ انتشار بازی Assassin's Creed Origins روی گیم پس

همچنین، اطلاعات جدید حاکی از آن است که بازی For Honor: Marching Fire Edition در تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) برای کامپیوتر از طریق Ubisoft Connect و نسخه کنسولی نیز ضمن ارتقا به نسخه Marching Fire Edition، بصورت همزمان برای مشترکین گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

در سوی دیگر، بازی ماجراجویی، تاریخی و جهان باز Assassin's Creed Origins در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) از طریق سرویس ابری، کنسول و کامپیوتر روی گیم پس عرضه خواهد شد. هفته قبل هم مایکروسافت فهرست جدید بازی‌های گیم پس برای نیمه دوم ماه مِی را به اشتراک گذاشت که از بازی‌های مهم آن می‌توان به Sniper Elite 5 اشاره کرد.

آیا شما هم برای تجربه این دو بازی روی گیم پس هیجان زده هستید؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر