کارگردان Assassin’s Creed Valhalla از نقش خود کناره‌گیری کرد

رسانه کلیک - اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان Assassin’s Creed Valhalla به خاطر مشکلات شخصی از ادامه فعالیت خود در شرکت یوبی سافت دست کشید.

کارگردان Assassin’s Creed Valhalla از نقش خود کناره‌گیری کرد

Assassin's Creed Valhalla یکی از مورد انتظارترین بازی های سال جاری میلادی محسوب می شود که چندی پیش توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت به نمایش گذاشته شد. این عنوان به کارگردانی آقای اشرف اسماعیل در مرحله ساخت و توسعه قرار داشت که بر اساس جدیدترین خبرها، گویا وی به خاطر مشکلات زندگی خصوصی قادر به ادامه همکاری با یوبی سافت نیست و چندی پیش در شبکه اجتماعی توییتر خود به صورت رسمی از این پروژه کناره گیری کرد.

اشرف اسماعیل در توییتر خود در خصوص ترک یوبی سافت و عدم کارگردانی بازی Assassin's Creed Valhalla چنین گفت:

من تصمیم گرفتم تا از پروژه ای که علاقه زیادی به آن دارم، کناره گیری کنم و به بهترین شکل ممکن به مسائل خصوصی خود برسم. زندگی من و اعضای خانواده ام به کلی نابود شده است. من با تمام وجود از کسانی که در این خصوص آسیب دیده اند، عذرخواهی می کنم. صدها نفر با استعداد در تیم توسعه بازی Assassin's Creed Valhalla فعالیت می کنند که هدف اصلی آن ها، ارائه یک تجربه بی نظیر به شما است. البته نباید که که تیم سازنده با جدایی من رو به رو می شدند. من برایت تک تک افراد بهترین آرزوها را دارم.

جدایی اشرف اسماعیل از تیم سازنده بازی اساسین کرید والهالا بدون شک ضربه محکمی را به یوبی سافت وارد می کند. وی که سابقه کارگردانی بازی های مختلف این مجموعه از جمله اوریجین و بلک فلگ را برعهده داشت و با ساخت آن ها موفقیت های قابل توجهی را در کارنامه سری Assassin's Creed به ثبت رسانده است، حال دیگر در پروسه ساخت قسمت جدید فرنچایز دخیل نیست.

این کناره گیری غیرمنتظره ممکن است در تاریخ انتشار بازی نیز تاثیرگذار باشد و این عنوان در زمان تعیین شده آماده و برای پلتفرم های میزبان منتشر نشود. البته، یوبی سافت شرکت بسیار قدرتمندی است و بلافاصله کارگردان جدیدی برای این عنوان مورد انتظار انتخاب خواهد کرد. از طرفی، قطعا این کمپانی یوبی سافت بازار پرسود شروع نسل نهم را از دست نمی دهد و با به کارگیری تمام تلاش خود، بازی را در اواخر سال جاری روانه بازار خواهد شد.

بازی Assassin's Creed Valhalla برای عرضه در تعطیلات سال میلادی 2020 برنامه ریزی شده است. این عنوان یک اثر میان نسلی محسوب می شود که برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و گوگل استادیا منتشر خواهد شد. گفته شده که نسخه رایانه شخصی بازی در انحصار دو فروشگاه اپیک گیمز و یوپلی خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان تعیین نشده است.

ارسال نظر