سازندگان بازی آنسوی باران از موفقیت‌های این بازی در خارج از کشور صحبت کردند

رسانه کلیک - سازندگان بازی آنسوی باران روز جمعه از این بازی رونمایی کردند و در راستای این رونمایی، از موفقیت‌های این بازی در عرصه بین الملل صحبت کردند.

سازندگان بازی آنسوی باران از موفقیت‌های این بازی در خارج از کشور صحبت کردند

شرکت آواگیمز یک شرکت سرمایه گذاری و شتابدهی در زمینه بازی‌های ویدیویی است که از 2 سال پیش فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و همواره در محافل مرتبط با این صنعت، از تاسیس و فعالیت این شرکت به عنوان یکی از بهترین اتفاقات صنعت بازیسازی در کشورمان ایران، یاد می‌شود. این شرکت ضمن سرمایه گذاری نقدی روی بازی‌های ایرانی، جهت توسعه بازی‌ها و حتی عرضه آن‌ها در بازار‌های داخلی و حتی بازار‌های بین المللی کمک بسیاری به تیم‌های بازیسازی خلاق کشورمان می‌کند. شاید جالب باشد بدانید که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، طی بیانیه‌ای آوا گیمز را به عنوان دریچه‌ای تازه برای بازیسازان ایرانی دانسته است.

یکی از بازی‌های جدیدی که آواگیمز روی آن کار می‌کند، بازی آنسوی باران است. یک بازی خلاقانه در سبک معمایی که به نظر می‌رسد از حالا موفقیت‌های زیادی نصیب آن شده است.

سارا علیرضایی، ارغوان انصاری و طاها رسولی نیز به معرفی بازی آنسوی باران پرداختند. سارا علیرضایی به نمایندگی از سازندگان بازی آنسوی باران در رابطه با این بازی اظهار کرد:

این بازی 14 فوریه به طور رسمی منتشر شد و خوشبختانه در امریکا به عنوان دومین بازی دسته‌بندی پازل و در برخی کشورها مثل انگلیس در این دسته‌بندی اول شدیم. موفقیت‌های خوبی کسب کردیم و در 24 تا کتگوری در 150 کشور فیچر شدیم.
ما تلاش کردیم این بازی خلاقانه باشد و خوشبختانه در نقدهای بین‌المللی که درباره این بازی نوشته شد نیز به این موضوع اشاره شده و به چشم آمده است. همچنین سرعت سخت شدن بازی نیز به عنوان نکته‌ای مثبت مورد توجه بوده است.

در ادامه این رونمایی، ارغوان رضایی از دیگر اعضای تیم سازنده بازی آنسوی باران گفت:

پیش از پیوستن به آواگیمز یک گروه 4 نفره برای ساخت بازی تشکیل دادیم که دو نفر از ما جدا شدند و با زینب‌السادات موسوی در خانه روی بازی کار کردیم و نسخه اولیه بازی و تریلر آن را به رویداد TGC رساندیم و در آنجا بازخوردهای خوبی گرفتیم.
خوش شانس بودیم که با آواگیمز آشنا شدیم و کمک‌های زیادی از جمله منتورشیپ به ما کردند. در نتیجه این همکاری تصمیم گرفتیم اسکیل پروژه را به مقدار منطقی عوض کنیم.

پس از صحبت‌های خانم علیرضایی و خانم رضایی، نوبت به طاها رسولی رسید؛ طاها رسولی که یکی از شخصیت‌های شناخته شده صنعت بازی‌هایی ویدیویی در کشورمان است و هم اکنون هم به عنوان مدیر برنامه شتابدهی در آوا گیمز مشغول به کار است. او نیز در رابطه با بازی آنسوی باران اظهاراتی داشت:

تیم‌های که کار خلاقانه می‌کنند معمولا در مرحله تولید با چالش‌های زیادی روبرو هستند و سه چهارسالی کار طول می‌کشد ولی خوشبختانه ما توانستیم این بخش را مدیریت کنیم و بازی ظرف یک سال و چند ماه به سرانجام رسید.
یکی از اتفاقات خوب این بود که توانستیم با ناشر خارجی خوبی همکاری کنیم و تازه متوجه شدیم یک ناشر خوب چه نقش مهمی دربازی می‌تواند داشته باشد. او همیشه چند قدم از ما جلوتر بود و البته با روابطی که داشت به دیده شدن بازی بسیار کمک کرد.

طاها رسولی در پایان گفت:

پکیج Press Kit و PR بسیار مهم است. مثلا ما فقط یک ماه و نیم روی آیکون بازی کار کردیم و فکر می‌کنیم آیکون خوب بازی به دیده شدنش کمک زیادی کرد. متنی که برای معرفی بازی نیز نوشتیم و در اپ استور قرار دادیم، توسط رسانه‌های مختلف عینا مورد استفاده قرار گرفت که همین نشان از اهمیت توجه به PR در بازی‌هاست.

این بازی در گردهمایی مربوط به هشتمین جشنواره بازی‌های ویدئویی ایران معرفی شد و شما می‌توانید تصاویری از این گردهمایی را در زیر مشاهده کنید:





ارسال نظر