اعلام زمان انتشار بازی بتلفیلد 2042

بعد از عرضه ناامید کننده و فاجعه‌بار بتلفیلد 2042، تیم سازنده اعلام کرد فصل اول این عنوان به دلیل مشکلات زیاد در بخش‌های مختلف بعداً عرضه خواهد شد. اکنون، استودیوی DICE و ناشرآن EA بصورت مشترک در بیانیه‌ای اعلام کردند فصل 1 اوایل ماه ژوئن در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه کلیک باشید.

اعلام زمان انتشار بازی بتلفیلد 2042

استودیو DICE پیش از انتشار این آپدیت، جزئیاتی از تغییراتی که قرار است بزودی در بتلفیلد 2042 شاهد باشیم را با کاربران در توییتر به اشتراک گذاشت. محتوای فصل 1 شامل اصلاحات بزرگ برای نقشه Kaleidoscope، بهبودهایی برای رابط کاربری، بهبود عملکرد فنی و غیره است.

زمان عرضه فصل اول بتلفیلد 2042 مشخص شد

بر اساس اطلاعات موجود، حالت آنلاین Breakthrough که هم‌اکنون از 128 بازیکن پشتیبانی می‌کند قرار است در آپدیت جدید به 64 بازیکن کاهش یابد. یک خبر بسیار خوب برای طرفداران این عنوان هم بازگشت حالت Rush در فصل یک است.

دو شرکت EA و DICE وعده دادند در فصل جدید Battlefield 2042 محتوای تازه‌ای همچون نقشه، اسپشیالیست، اسلحه‌ها و ماشین‌‌های جدید در کنار بتل پس به بازی اضافه می‌شود. در کنار این موارد، بروزرسانی کلی برای نقشه Kaleidoscope، تغییرات در برخی حالت‌های بازی و غیره از جمله نکاتی است که می‌توانیم در طول فصل اول بتلفیلد 2042 شاهد آن باشیم.

طبق گفته سازنده، فصل اول این بازی اواسط خرداد ماه منتشر می‌شود. در مجموع چهار فصل برای بازی در سال اول درنظر گرفته شده است و طی این مدت محتوای مختلفی به بازی اضافه خواهد شد. همچنین، برای اولین بار شاهد اضافه شدن بتل پس به بتلفیلد هستیم که از طریق آن بازیکنان می‌توانند به آیتم‌های رایگان و پولی دسترسی داشته باشند.

تغییرات گسترده در گیم پلی

در نتیجه، ماه آینده بروزرسانی بزرگی برای بتلفیلد 2042 عرضه خواهد شد و علاوه بر محتوای جدید، تغییرات زیادی از جمله بهبودها، اصلاحات و پیشرفت‌های زیادی در گیم پلی اعمال خواهد شد. جدیدترین نسخه بتلفیلد هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس در دسترس است.

نظر شما درباره فصل اول چیست؟ آیا بروزرسانی بعدی می‌تواند مشکلات عدیده بازی را مرتفع کند؟ لطفاً دیدگاه خود را در همین رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر