معرفی اپلیکیشن‌های برتر بازی بیلیارد برای اندروید

رسانه کلیک - تاریخ بازی بیلیارد به قرن‌ها قبل بر می‌گردد. اما شبیه سازی این بازی برای بازی‌های دیجیتال یا کامپیوتری قدمت چندانی ندارد. با معرفی برترین اپلیکیشن‌های بازی بیلیارد برای اندروید همراه ما باشید.

معرفی اپلیکیشن‌های برتر بازی بیلیارد برای اندروید

در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که توسط آن‌ها کاربران می‌توانند روی گوشی‌های خود بازی بیلیارد را انجام دهند. در ادامه این مطلب به معرفی برترین اپلیکیشن‌های بازی بیلیارد برای اندروید می‌پردازیم:

Billiards City

این بازی یکی از مشهورترین بازی‌های بیلیارد برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید است. یکی از ویژگی‌های Billiard City امکان بازی تک نفره در آن است. علاوه بر این، شکل میزهای بیلیارد در این بازی بسیار متنوع و جذاب است. این بازی به صورت مرحله‌ای طراحی شده است و هرچه به مرحله بالاتری صعود کنید، بازی سخت‌تر می‌شود. خوشبختانه در این بازی خبری از تبلیغات نیست. این بازی به صورت رایگان در دسترس است و برای موفقیت در مراحل بالاتر نیازی به انجام خریدهای درون برنامه‌ای ندارید.

Billiard Club

این بازی یکی از ساده‌ترین بازی‌های بیلیارد برای سیستم‌عامل اندروید است. در این بازی بیشتر روی جنبه سرگرمی تا رقابتی بودن آن تمرکز شده است. قوانین این بازی شبیه به قوانین بازی 8 توپ است. سبک بازی به صورت دوبعدی طراحی شده است. در این بازی امکان بازی به صورت آفلاین نیز وجود دارد. این بازی برای افرادی که بیشتر به دنبال بازی‌های مفرح و نه قابلیت هستند انتخاب مناسبی است.

Pool Billiards Pro

این بازی نیز مانند بازی قبلی بسیار ساده است با این وجود طرفداران زیادی دارد. دید کاربر دز این بازی از بالا به پایین است. در واقع کاربر میز بازی را از زاویه بالا مشاهده می‌کند. در این بازی امکان انتخاب بازی با 8 توپ و 9 توپ وجود دارد. همچنین کاربر می‌تواند چالش‌های مختلفی را انتخاب کند. امکان بازی تک نفره و چند نفره از دیگر ویژگی‌های این بازی است. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

Total Snooker

بازی Total Snooker یک بازی جذاب و ساده برای موبایل است. دید کاربر بالا به پایین است و طراحی بازی به صورت دوبعدی انجام شده است. اگرچه دید کاربر در این بازی وسیع است اما مسلماً به پای دید کاربر در بازی‌های سه‌بعدی نمی‌رسد. در این بازی امکان ایجاد تورنمنت، بازی به صورت آنلاین و همچنین دعوت از دوستان برای بازی وجود دارد. بازی بسیار ساده است و بیشتر جنبه تفریحی دارد. این بازی برای کاربران مینیمال گرا که به بازی‌های ساده علاقه دارند انتخاب مناسبی است. اگر از نسخه رایگان این بازی استفاده کنید مجبورید تبلیغات درون برنامه‌ای را هم ببینید اما اگر نسخه پولی آن را بخرید دیگر از تبلیغات آزار دهنده خبری نیست.

Pool stars

این بازی نیز یکی دیگر از بازی‌های بیلیارد ساده است که محتوای آن بسیار جذاب است. بازی Pool Stars توسط سازنده بازی‌هایی مثل Snooker Stars، Pool Night و Pool master طراحی شده است. این بازی در دو نوع طراحی دوبعدی و سه‌بعدی در دسترس است. می‌توانید هر نوع طراحی را که با آن احساس راحتی بیشتری دارید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید این بازی را در دو حالت انفرادی و چند نفری بازی کنید. امکان ایجاد چالش به صورت خصوصی در این بازی برای کاربران وجود دارد. این بازی را می‌توانید در دو حالت 8 توپ و 9 توپ بازی کنید. به نظر می‌رسد نسخه رایگان بازی دچار مشکلاتی است.

ارسال نظر