بهترین کنترلر‌های ایکس‌ باکس وان در سال 2019 میلادی

رسانه کلیک - داشتن یکی از بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان که در سال جاری میلادی در فروشگاه‌های معتبر موجود هست، می‌تواند لذت بازی کردن را برای شما دو چندان کند.

بهترین کنترلر‌های ایکس‌ باکس وان در سال 2019 میلادی

بدون داشتن یک کنترلر مناسب در دستان‌تان هنگام بازی کردن، در تسلط شما بر جریان بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت. کنترلر رسمی ایکس‌باکس وان که طراحی آن را خودِ مایکروسافت برای این کنسول انجام داده است، از هر لحاظ کنترلر مناسبی برای انجام بازی‌ها است. البته قیمت مناسب و ارزان این کنترلر احتمالا می‌تواند اصلی‌ترین دلیل ارجحیت آن نسبت به سایر کنترلر‌های ایکس‌باکس وان موجود در بازار باشد؛ اما من پیشنهاد می‌کنم نگاه کلی به بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان که در سال 2019 میلادی قابل خرید از تمامی فروشگاه‌های معتبر هستند، بیاندازید. مطمئنم اگر اطلاعات مربوط به این کنترلر‌ها را مطالعه کنید و ظاهر آن‌ها را هم دقیق‌تر بررسی کنید، ممکن است به این نتیجه می‌رسید که کنترلر رسمی ایکس‌باکس وان که توسط خود مایکروسافت در جعبه کنسول شما گذاشته شده است، فقط و فقط به درد برادر کوچک شما می‌خورد!

شما می‌توانید جذاب‌ترین مدل‌ها را از بین بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان انتخاب کنید که حتی از کنترلر رسمی این کنسول هم ارزان‌تر باشد؛ حتی ممکن در برخی از ادوات کیفیت بالاتری هم از کنترلر ایکس‌باکس وان داشته باشد. علاوه بر این، شاید داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان، بیشتر از کاربران این کنسول، دردی از بازیکنانی دوا کند که با رایانه‌های شخصی خود به انجام بازی‌های ویدیویی می‌پردازند. واقعیت این است که انجام برخی از بازی‌ها با موس و کیبرد سختی‌های زیادی را به همراه خود دارد و تهیه یک کنترلر مناسب می‌تواند لذت بازی کردن روی رایانه‌های شخصی را بیش از پیش کند. خوشبختانه کنترلر‌های ایکس‌باکس وان قابلیت همگام‌سازی با رایانه‌های شخصی را هم دارند؛ برای این کار، تنها چیزی که نیاز دارید به یک کابل یو اس بی (USB) و یا آداپتور وایرلس است تا بتوانید بازی‌های PC را با استفاده از کنترلر‌های ایکس‌باکس وان انجام دهید.

برای این که انتخاب بهتر و راحت‌تری داشته باشید، ما در رسانه کلیک لیستی از بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان در سال 2019 میلادی (که قابل استفاده برای رایانه‌های شخصی هم هست) را برای شما تهیه کرده ایم که می‌توانید پیش از خرید کنترلر ایکس‌باکس وان و یا رایانه شخصی، اطلاعات بیشتری از این سخت‌افزار‌ها به دست آورید.

بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان

  • Xbox One Elite Wireless Controller (کنترلر وایرلس ایکس‌باکس وان الیت)

قیمت: 199 دلار

کنترلر الیت، صرفا یکی از بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان نیست؛ شاید بتوان گفت که الیت بهترین کنترلری است که تا به امروز برای کنسول ایکس‌باکس وان ساخته و طراحی شده است. شرم آور است که تا به امروز شرکت سونی هیچ کنترلری مشابه کنترلر الیت ایکس‌باکس وان برای پلی‌استیشن 4 طراحی نکرده است (بعید به نظر می‌رسد که این کار را انجام دهد) چون واقعا این کنترلر، یک هیولا به تمام معناست! مانند دیگر کنترلر‌های ایکس‌باکس وان، کنترلر الیت هم می‌تواند با کنسول ایکس‌باکس وان و هم با رایانه‌های شخصی همگام شود و این کار با استفاده از کابل یو اس بی (USB) و یا وایرلس انجام می‌دهد (برای استفاده از این کنترلر با استفاده وایرلس در رایانه‌های شخصی، به آداپتور مخصوص آن نیاز دارید). جالب توجه‌ترین ویژگی کنترلر الیت این است که شما می‌توانید دکمه‌های آن را تغییر دهید. همچنین چهار پدال اضافی زیر این کنترلر تعبیه شده است که شما می‌توانید با انجام شخصی‌سازی در بازی، از این پدال‌ها به جای برخی از دکمه‌ها استفاده کنید. اگر عادت به خرید بهترین‌ها دارید، شک نکنید که کنترلر Elite، بهترین کنترلر ایکس‌باکس وان است.

بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان

  • Xbox Wireless Controller (کنترلر رسمی ایکس‌باکس وان)

قیمت: 59 دلار

برای بسیاری از بازیکنان سخت است که بخواهند دست از انتخاب‌های کلاسیک بردارند. کنترلر رسمی ایکس‌باکس وان که در جعبه این کنسول هم به خریداران ایکس‌باکس وان تقدیم می‌شود، می‌تواند انتخاب خوبی برای کنترلر دوم و یا کنترلر رایانه شخصی شما باشد. مهم‌ترین ضعف و نقدی که به این کنترلر وارد می‌شود، نداشتن باتری لیتیومی هست. مانند کنترلر ایکس‌باکس 360، باز هم باید مرتبا در حال خرید و تعویض باتری‌های قلمی باشید اما می‌توانید با خرید یک باتری لیتیومی مناسب، خودتان را برای همیشه از دردسر‌های خرید مداوم باتری‌های قلمی راحت کنید. همچنین پایه‌های نگهدارنده زیادی برای این کنترلر طراحی شده است که علاوه بر زیبایی، باعث شارژ شدن باتری‌های کنترلر ایکس‌باکس وان می‌شود. قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا و طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که این کنترلر دارد، باعث می‌شود که دومین پیشنهاد ما از بین بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان در سال 2019 میلادی باشد.

بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان

  • Razer Wolverine Tournament Edition (ریزر ولورین)

قیمت: 118 دلار

اگر بخواهم بهترین کنترلر ایکس‌باکس وان که توسط یک شرکت ثرد پارتی طراحی شده است (به عبارتی دیگر، شرکت مایکروسافت هیچ دخلی در طراحی و ساخت این کنترلر نداشته است) را به شما معرفی کنم، بدون شک از کنترلری که توسط شرکت ریزر (Razer) ساخته شده است، صحبت خواهم کرد. کنترلر Razer Wolverine Tournament Edition بیش از هر چیزی روی کیفیت و جنس ادوات به کار رفته و همچنین ویژگی‌های شخصی‌سازی تمرکز کرده است. به ادعای خود شرکت ریزر، این کنترلر به حرفه‌ای‌ترین بازیکنان (یا همان بازیکنان هاردکور) تعلق دارد. کنترلر ریزر ولورین هم نسبت به کنترلر رسمی ایکس‌باکس وان چهار دکمه بیشتر دارد که می‌توانید در برخی از بازی‌ها روی آن هم برنامه ریزی کنید. دو تا از این دکمه‌ها قابلیت‌های منحصر به فردی دارند؛ یکی باعث قطع شدن صدا می‌شود تا هم اتاقی و یا همسرتان روزگارتان را تلخ نکند و دکمه بعدی، این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با یک کلیک پروفایل انتخابی‌تان را تغییر دهید. از نکات جالب توجه در رابطه با جنس این کنترلر، وجود لاستیک نرم در قسمت دسته‌های آن است که باعث می‌شود کنترلر در دستان شما لغزندگی نداشته باشد. همچنین جنس و فیزیک آنالوگ‌های آن طوری طراحی شده اند تا ساعت‌های زیادی را با این کنترلر مشغول بازی شوید بدون این که خستگی در دستان‌تان احساس کنید.

بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان

  • Horipad Pro (کنترلر هری‌پد پرو)

قیمت: 49 دلار

هری‌پد پرو یکی دیگر از بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان است که توسط شرکت Hori طراحی و ساخته شده است. این کنترلر دارای چهار دکمی در قسمت زیر آن است که می‌توانید در صورت تمایل، تنظیمات بازی‌تان را با آن تطبیق دهید. مهم‌ترین ویژگی این کنترلر قیمت ارزان‌تر آن نسبت به کنترلر رسمی ایکس‌باکس وان است. همچنین، بارز‌ترین نکته‌ای که در ظاهر هری‌پد پرو وجود دارد، براق بودن آن است که باعث شده در نگاه اول جذابیت بیشتری نسبت به سایر کنترلر‌های ایکس‌باکس وان داشته باشد. هر چند به زعم بسیاری از بازیکنان، براق بودن این کنترلر به هیچ عنوان یک مزیت نیست چرا که باید همواره یک دستمال مخصوص در جیب خود داشته باشید تا مرتبا لکه‌های انگشت‌تان را از روی این کنترلر پاک کنید. متاسفانه اصلی‌ترین ویژگی که باعث شده است تا هری‌پد پرو یک کنترلر ارزان قیمت باشد، عدم همگام‌سازی آن با استفاده از وایرلس است. این کنترلر به یک سیم بلند مجهز است که شاید برای خیلی‌ها چندان آزار دهنده نباشد، اما ممکن باعث شود تجربه ناقصی از برخی بازی‌ها برای شما به یادگار بگذارد.

بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان

  • PowerA Fusion Pro (کنترلر پاوراِی فیوژن پرو)

قیمت: 79 دلار

کنترلر پاوراِی فیوژن پرو دارای تمام ویژگی‌ها و استاندارد‌های ظاهری است و قابلیت‌های جالبی دارد که باعث شده است تا به یکی از بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان تبدیل شود. این کنترلر که ساخته شرکت پاوراِی (PowerA) می‌باشد، به گفته سازندگانش مدعی رقابت با کنترلر ایکس‌باکس وان الیت است. مهم‌ترین ویژگی این کنترلر، داشتن چند دکمه اضافی دیگر است که باعث می‌شود نسبت به سایر کنترلر‌های ایکس‌باکس وان از این جهت، برتری داشته باشد. مانند دیگر کنترلر‌ها، شما می‌توانید به دلخواه خود به هر یک از این دکمه‌ها در روند بازی برنامه بدهید تا با لذت بیشتری بازی‌تان را انجام دهید. وجود نور‌های سبز و آبی در اطراف آنالوگ‌های این کنترلر و پایین دکمه ایکس‌باکس، باعث شده است تا به لحاظ ظاهری، بسیاری از بازیکنان پاوراِی فیوژن پرو را زیباترین کنترلر ساخته شده برای ایکس‌باکس وان بدانند؛ به خصوص نور سبز رنگ آن که یادآور برند ایکس‌باکس است.

بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان

  • NFL Official Face-Off Controller (کنترلر ان اف ال فیس آف)

قیمت: 42 دلار

اگر از علاقه مندان به فوتبال ملی آمریکا (یا همان فوتبال آمریکایی) هستید، بدون شک باید این کنترلر را تهیه کنید. همان طور که در تصویر مربوط به کنترلر ان اف ال فیس آف مشاهده می‌کنید، شما می‌توانید یک پوسته مخصوص از تیم مورد علاقه‌تان را روی این کنترلر نصب کنید. البته نه پوسته‌های لاستیکی نازک و بی‌کیفیت؛ از پوسته‌ای صحبت می‌کنم که شاید مقاومت کنترلر شما را تا نزدیکی یک توپ فوتبال پیش ببرد! از نظر من بهتر است شرکت پی دی پی (PDP) که ساخت و طراحی این کنترلر سیمی را انجام داده است، کنترلر‌های این چنینی را بر پایه سایر رشته‌های ورزشی هم طراحی کند. به لحاظ فنی این کنترلر هیچ نقطه قوت و برتری نسبت به دیگر کنترلر‌های ایکس‌باکس وان ندارد اما به لحاظ ظاهری، می‌تواند جذابیت بسیار زیادی را به وجود آورد.

از بین بهترین کنترلر‌های ایکس‌باکس وان انتخاب شما کدام یک از آن‌هاست؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر