بایوور به شایعه ساخت نسخه جدید Mass Effect دامن زد

رسانه کلیک - استودیوی بایوور در اقدامی عجیب، ویدیویی از موسیقی متن مس افکت منتشر کرده که این اقدام بار دیگر به شایعه ساخت نسخه جدید Mass Effect قوت بخشیده است.

بایوور به شایعه ساخت نسخه جدید Mass Effect دامن زد

سال گذشته در مجموع سال خوبی برای استودیوی باییور نبود. این استودیو که سال های پیش با عرضه بازی های مهیجی از جمله نسخه های اول و دوم سری مس افکت هواداران زیادی به دست آورده بود، اما بعد از انتشار مس افکت اندرومدا و همچنین Anthem غالب بازیکنان را ناامید کرد. این عناوین به خاطر مشکلات فراوانی که در گوشه و کنار بازی دیده می شد، نتوانستند انتظار منتقدان و طرفداران را برآورده کنند و برخلاف تصورها، جزء بدترین و ناامیدکننده ترین آثار نسل هشتم هم قرار گرفته اند.

با این حال، Mass Effect به خاطر عظمت و پتانسیل بالای خود که در آن دوره شگفتی بزرگی در صنعت بازی های ویدیویی به وجود آورد، هنوز هم طرفداران قدیمی خود را از دست نداده و بازیکنان بی صبرانه منتظر تجربه نسخه جدید آن هستند. البته، چند وقتی است شایعه ها و گمانه زنی های در رابطه با ساخت و عرضه نسخه بعدی این سری به گوش می رسد که بر اساس آن ها، گویا بایوور در حال حاضر روی توسعه آن فعالیت می کند. در این میان، سازندگان به تازگی ویدیویی را در شبکه اجتماعی توییتر خود به اشتراک گذاشتند که مربوط به یکی از موسیقی های متن نسخه اول مس افکت است. انتشار این ویدیو واکنش های متعددی را به دنبال داشته، به طوری که برخی از بازیکنان بر این باورند که بایوور هم اکنون زمینه را برای معرفی Mass Effect جدید آماده می کند.

البته این گمانه زنی ها خیلی هم عجیب به نظر نمی رسند، چرا که بایوور کاملا بی دلیل اقدام به انتشار این ویدیو و موسیقی متن بازی کرده و در آینده نزدیک هیچ رویداد خاص از جمله سالگرد این مجموعه نیز وجود ندارد. به همین خاطر، ظاهرا سازندگان در حال حاضر روی ساخت نسخه جدید Mass Effect مشغول به کار هستند و انتشار ویدیوی مذکور به این حدس و گمان ها دامن زده است. همچنین، با توجه به اینکه ویدیوی منتشر شده مربوط به موسیقی متن نسخه اول بازی است، ممکن است که شرکت الکترونیک آرتز و بایوور برای تجدید خاطره بازیکنان و احیای مجدد سری، به دنبال عرضه نسخه کالکشن و ریمستر شده سه نسخه‌ ابتدایی این مجموعه هستند. از طرفی، از آنجا که زمان زیادی هم به پایان چرخه کنسول های نسل هشتم باقی نمانده، احتمال صحت این فرضیه زیاد است.

باید در نظر داشت که استودیوی بایوور تاکنون ساخت نسخه جدید Mass Effect را انکار نکرده است. چند ماه پیش، کیسی هادسون (Casey Hudson)، رئیس ارشد بایوور و سازنده سری مس افکت در توییتر خود اعلام کرد که برخلاف انتظار برخی از بازیکنان، سری Mass Effect به پایان عمر خود نرسیده و به لطف ایده های بسیار، هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد ( سری Mass Effect هنوز داستان‌های زیادی برای گفتن دارد ).

ارسال نظر