معرفی بازی Blocky Castle؛ پیش به سوی قلعه مرگ

رسانه کلیک - بازی Blocky Castle یکی از بازی های محبوب سیستم عامل های آی او اس و اندروید به حساب می آید که با وجود سیستم ساده آن، بازیکنان زیادی را به چالش می کشاند.

معرفی بازی Blocky Castle؛ پیش به سوی قلعه مرگ

بازی آی او اس و اندروید Blocky Castle ساخته استودیوی isTom Games طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان به دست آورده به طوری که بیش از هزاران کاربر در حال تجربه این عنوان ویدیویی هستند. در این بازی، بازی بازان بر اساس سلیقه خود و با انتخاب شخصیت های مورد علاقه، باید به بالاترین نقطه قلعه و محل توپ های جنگی برسند. اگرچه این بازی جز عناوین ویدیویی ساده به شمار می آید اما همیشه رسیدن به اوج این برج ها چندان کار آسانی نخواهد بود چرا که این راه مملو از موانع های گوناگونی است و در صورت غفلت، باید مجددا بازی را از ابتدا شروع کنید.

شما باید به کمک دستانتان شخصیت مورد نظر را به سمت راست، چپ و یا بالا هدایت کنید تا از خطرها و تله های فراوانی از جمله قطره اسید، کفش های متحرک، شعله های آتش جون سالم به در ببرید. سیستم بازی بر اساس ثبت رکورد نیست بلکه به صورت مرحله ای ساخته شده و خوشبختانه تعداد مراحل بازی نیز قابل قبول است. در مجموع این بازی ویدیویی دارای ۸۰ مرحله مختلف و متنوع است که بازیکنان را برای ساعت های طولانی سرگرم می کند.

همان طور که اشاره کردیم بازی دارای ۴ جهان گوناگون است که بازیکنان در محیط های جنگلی، صحرایی، برفی و... پس از عبور از تله ها، باید به نقطه اوج قلعه و توپ های جنگی برسند. حجم نسخه آی او اس به دلیل پشتیبانی از صفحه نمایش رتینا کمی بالاست اما نسخه اندروید بازی از حجم کمتری برخوردار است. با این وجود سازندگان به خوبی از پس طراحی محیط های بازی برآمدند؛ اما توقع چندانی از کیفیت و تکسچرهای بازی نداشته باشید.

یکی از مزایای بازی Blocky Castle آن است که برای ورود به جهانی دیگر، اجباری به اتمام مراحل جهان قبلی نیست! به بیان دیگر، اگر در یکی از مراحل بازی گیر افتادید، نگران نشوید و بازی را از روی دستگاه خود حذف نکنید چرا که می توانید به جهان دیگر رفته و مراحل ابتدایی آن را طی کنید. همچنین بازی از فضای ابری، گیم سنتر و حساب کاربری گوگل پلی پشتیبانی کرده و تمامی اطلاعات شما در حساب کاربری ذخیره می شود.

در این بازی ویدیویی شخصیت های حیوانی زیادی ازجمله گاومیش، قورباغه وجود دارد که با اتمام مراحل و کسب پول، می توانید نسبت به آزاد سازی شخصیت های بازی اقدام کنید. همچنین از آنجا که بازی قلعه بلوکی از پرداخت درون برنامه ای پشتیبانی می کند، برای آزاد سازی برخی از شخصیت ها باید پول واقعی پرداخت کنید. اگرچه شخصیت ها از نظر عملکرد تفاوتی ندارند و تنها ظاهر متفاوتی دارند. پس اگر زیاد به شخصیت های بازی اهمیت ندهید، می توانید تمامی مراحل بازی را به صورت کاملا رایگان تجربه کنید و نهایت لذت را از این بازی اکشن آرکید ببرید.

بازی Blocky Castle بیشتر بر روی دقت و سرعت بازیکنان تمرکز کرده و کاربرانی که در موقعیت صحیح، عملکرد سریعی نشان دهند به خوبی از پس ماموریت ها و موانع موجود در راه برمی آیند. بنابراین در طول تجربه بازی، باید تمام حواستان بر روی تلفن هوشمند قرار دهید تا مغلوب تله های راه نشوید.

اگر کمی دقیق تر به بازی قلعه بلوکی نگاه کنیم، متوجه می شویم که این بازی از عنوان Crossy Road الهام گرفته شده است. اگر به یاد داشته باشید، حتما می دانید که در بازی کراسی رود نیز با انتخاب یکی از شخصیت های حیوانی، باید از جاده ها و رودخانه ها به درستی عبور کنید و از برخورد با خودروها اجتناب کنید. البته سیستم بازی Crossy Road رکوردی است و بازیکنان باید به دنبال شکست رکورد دوستان و سایر بازیکنان باشند.

در حال حاضر استودیوی بازی ساز ایز تام گیمز (isTom Games) از عنوان ویدیویی Blocky Castle پشتیبانی می کند به طوری که با گذشت زمان شاهد انتشار بروز رسانی های متعددی بودیم. این بروز رسانی ها ضمن برطرف سازی مشکلات و باگ های موجود در بازی، مراحل و شخصیت های جدیدی را به بازی اضافه می کند.

نام بازی: Blocky Castle

تاریخ آخرین بروز رسانی (تا به امروز): ۱۲ جولای سال میلادی ۲۰۱۷ (۲۱ تیر ماه ۹۶)

شماره نسخه: ۱٫۳

حجم نسخه اندروید: ۵۰ مگابایت

حجم نسخه آی او اس: ۲۳۳ مگابایت

سازگار با: نسخه ۴٫۰٫۳ اندروید و بالاتر - نسخه ۸٫۰ آی او اس و بالاتر

بازی Blocky Castle در تاریخ ۱۱ آوریل سال میلادی جاری (مصادف با ۲۲ فروردین ماه ۹۶) برای دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت کاملا رایگان منتشر شد. جهت دریافت این بازی ویدیویی مهیج، به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور (آیتونز) مراجعه کنید. در پایان این مقاله، دیدگاه خود در خصوص بازی Crash of Cars را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر