تاریخ انتشار بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2

شرکت اکتیویژن به تازگی تاریخ انتشار بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2 را اعلام کرده است. بر این اساس نسخه جدید call of duty قرار است 28 اکتبر در دسترس قرار بگیرد.  

تاریخ انتشار بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2

تاریخ انتشار بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2

اکتیویژن بلیزارد یک تیزر ویدیویی منتشر کرد که هیچ گیم پلی را نشان نمی دهد. در عوض، آثار هنری برخی از شخصیت‌هایی را که قرار است به نمایش درآیند، نشان می‌دهد: "Soap" MacTavish, Simon "Ghost" Riley, Captain John Price, Kyle "Gaz" Garrick و Alejandro Vargas. با این حال، افشای گیم پلی بازی (اگر واقعاً به یکی نیاز دارید تا بدانید یک بازی مدرن Call of Duty چگونه است) ممکن است خیلی دور نباشد. این تیزر شامل یک فلش سریع متن با خواندن "J-8-22" بوده و ممکن است به یک رونمایی گسترده‌تر در 8 ژوئن، درست قبل از نمایشگاه‌های اصلی بازی از Summer Game Fest و Xbox و Bethesda اشاره کند.

نوبت Infinity Ward است که عنوان Call of Duty را منتشر کند و دست استودیو پر است، زیرا مسئولیت Warzone را نیز بر عهده دارد. "تکامل عظیم" نبرد رویال اواخر امسال و همزمان با انتشار Modern Warfare II اتفاق خواهد افتاد. هر دو بازی یک موتور جدید خواهند داشت. Modern Warfare II بدون شک مهمترین عنوان Call of Duty برای Activision Blizzard طی سالیان متمادی است. این سری جواهر تاج این شرکت است. در حالی که جدیدترین نسخه، Call of Duty: Vanguard، بر اساس برخی برآوردها، پرفروش‌ترین بازی سال 2021 بود، در زمان عرضه، نسبت به نسخه سال قبل، Black Ops Cold War، «فروش پریمیوم پایین‌تری» داشت.

در سه ماه اول سال 2022، بخش اکتیویژن (که Call of Duty تحت آن قرار می‌گیرد) شاهد کاهش زیادی در تعامل سالانه از 150 میلیون بازیکن فعال ماهانه به 100 میلیون در پی رسوایی‌های سوء رفتار شرکت بود. با توجه به اینکه مایکروسافت در انتظار تصاحب است و گزارش هایی مبنی بر اینکه ممکن است بازی Call of Duty جدیدی در سال 2023 وجود نداشته باشد، Activision Blizzard امیدوار است که Modern Warfare II عملکرد قوی داشته باشد

ارسال نظر