حالت بتل رویال Call Of Duty: Modern Warfare به‌زودی از راه می‌رسد

رسانه کلیک - شایعه های اخیر نشان می دهد که حالت بتل رویال Call Of Duty: Modern Warfare به نام Warzone در ماه مارس سال جاری میلادی به صورت رایگان به بازی اضافه خواهد شد.

حالت بتل رویال Call Of Duty: Modern Warfare به‌زودی از راه می‌رسد

چند وقتی است که جدیدترین اثر مجموعه کالاف دیوتی به نام Call Of Duty: Modern Warfare راهی بازار شده و این عنوان به خاطر روایت و بازگشت به جنگ های مدرن و ریبوت سری مدرن وارفر به خوبی مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته و در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین بازی سال میلادی 2019 در ایالات متحده آمریکا شناخته می شود. از طرفی، پشتیبانی خوب استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) از بازی و انتشار بسته های الحاقی رایگان برای آن همچنان ادامه دارد و سازندگان چندی پیش از برنامه فصل دوم این اثر رونمایی کردند که به دنبال محتواهای جدیدی به این عنوان راه خواهند یافت.

مشابه نسخه های قبلی، آنطور که به نظر می رسد این عنوان به مدت یک سال مورد پشتیبانی اینفینیتی وارد قرار می گیرد و تا زمانی که نسخه جدید مجموعه در اوخر سال جاری میلادی از راه برسد، سازندگان با عرضه به‌روزرسانی های گوناگون به دنبال ارائه محتوای جدید برای بازیکنان خواهند بود. یکی از مورد انتظارترین محتوای بازی، حالت بتل رویال آن به نام Warzone است که ظاهرا زمان خیلی زیادی با عرضه آن فاصله نداریم و طبق جدیدترین گزارش ها، به احتمال قوی این بخش در ماه مارس میلادی به بازی اضافه خواهد شد.

حالت بتل رویال Call Of Duty: Modern Warfare

پیش از این گزارش، خبرهای ضد و نقیض زیادی درباره حالت بتل رویال Call Of Duty: Modern Warfare یا همان Warzone منتشر شده که تا حدی با این بخش جذاب آشنا هستیم. در حالی که شایعه های مختلفی در زمینه تاریخ عرضه این حالت مورد انتظار به چشم می خورد، اما طبق گفته های وب سایت VGC، بازیکنان در ماه مارس امسال (اسفند یا فروردین) به رایگان می توانند به تجربه این بخش جدید بپردازند. البته، این مبنع صراحتا به ماه مارس اشاره نکرده و در گزارش خود به عرضه این بخش طی چند هفته آینده اشاره کرده است که این حال، به نظر می رسد زمان زیادی به انتشار حالت بتل رویال بازی باقی نمانده است. باید در نظر داشت که شرکت اکتیویژن هنوز در این باره اظهار نظر کرده و تا زمانی که این گزارش از سوی منابع رسمی تایید نشود، نمی توان با اطمینان کامل در خصوص این ادعاها صحبت کرد.

بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر در تاریخ 3 آبان (25 اکتبر) روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شد. همچنین، شرکت اکتیویژن چندی پیش نسخه موبایل این مجموعه را تحت عنوان «کال اف دیوتی: موبایل» برای گوشی های iOS و اندروید عرضه کرده که هم اکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران گوشی های هوشمند قرار دارد.

ارسال نظر