فروش بازی Call Of Duty: Modern Warfare به بیش از یک میلیارد دلار رسید

رسانه کلیک - بر اساس اظهارات اخیر شرکت اکتیویژن، میزان فروش بازی Call Of Duty: Modern Warfare در سراسر جهان از مرز یک میلیارد دلار عبور و این عنوان در زمینه تعداد بازیکنان رکورد جدیدی ثبت کرده است.

فروش بازی Call Of Duty: Modern Warfare به بیش از یک میلیارد دلار رسید

برخی از مجموعه های بزرگ در برهه هایی از زمان عملکرد فوق العاده ای دارند و رده های نخست جداول پرفروش ترین بازی ها را از آن خود می کنند. با این حال، طولی نمی کشد که این فرانچایزها محبوبیت اولیه خود را از دست می دهند و به مرور با خروج از چنین رده بندی ها، به فراموشی سپرده می شوند. Call Of Duty از این قاعده پیروی نمی کند و نسخه های جدید این مجموعه در طول دهه اخیر که به طور سالانه منتشر می شوند، همواره در صدر پرفروش ترین بازی ها حضور دارند.

بر اساس گفته های شرکت اکتیویژن در تازه ترین کنفرانس خبری خود، میزان فروش بازی Call Of Duty: Modern Warfare از زمان انتشار تا به امروز بیش از یک میلیارد دلار بوده که این آمار مربوط به فروش بازی در سراسر جهان است. مسلما فروش تمامی نسخه های بازی در این گزارش لحاظ شده است. به علاوه، اکتیویژن مدعی است که بازی‌بازان از زمان عرضه بازی نزدیک به 500 میلیون ساعت صرف تجربه بخش چندنفره آنلاین کرده اند و تاکنون تقریبا 300 میلیون مسابقه در این اثر برگزار شده است.

بایرون بیدی، مدیر کل تیم سازنده سری کال اف دیوتی، در بیانیه ای گفته است:

بازی Call Of Duty: Modern Warfare از همان روز اول انتشار عملکرد حیرت آوری داشته است. بازیکنان وقت زیادی را صرف تجربه بازی می کنند که بخش اعظمی از آن ها به سراغ بخش چندنفره آنلاین می روند. تا به امروز، ما شاهد ثبت رکوردهای جدید سری کال اف دیوتی توسط این بازی بودیم. از لحاظ ساعات تجربه بازی، میانگین ساعات بازی بر اساس تعداد بازیکن و همچنین تعداد بازیکنان، کال اف دیوتی مدرن وارفر موفقیت بزرگی به دست آورده است. این موضوع برای ما واقعا عالی است که کاربران جواب زحمت های تیم توسعه دهنده را با واکنش های خوبشان نشان می دهند. بازیکنان لحظات خوبی را در حین بازی تجربه می کنند و ما هم به وظیفه خود مبنی بر خلق محتوای جدید و بیشتر ادامه می دهیم.

بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر در تاریخ 3 آبان (25 اکتبر) روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شد. همچنین، شرکت اکتیویژن چندی پیش نسخه موبایل این مجموعه را تحت عنوان «کال اف دیوتی: موبایل» برای گوشی های iOS و اندروید عرضه کرده که هم اکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران گوشی های هوشمند قرار دارد.

ارسال نظر