انتشار رسمی بازی کالاف دیوتی به نام Call of Duty: Modern Warfare II

اکتیویژن امروز با انتشار تریلری از جدیدترین عنوان سری بازی محبوب کالاف دیوتی به نام Call of Duty: Modern Warfare II رونمایی کرد.

انتشار رسمی بازی کالاف دیوتی به نام Call of Duty: Modern Warfare II

انتشار رسمی بازی کالاف دیوتی به نام Call of Duty: Modern Warfare II

به طور کلی، به نظر می‌رسد مانند Call of Duty کلاسیک، با داستانی پر از غوغا، جذابیت‌های فراوان و سناریوهای جدید گیم پلی منحصر به فرد روبرو هستیم. همچنین این تریلر نشان می‌دهد که شایعات اضافه شدن مکانیک شنا به بازی در واقع درست بوده است. پیش‌سفارش‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 هم اکنون در دسترس علاقه‌مندان هستند و همه کسانی که این بازی را قبل از عرضه تهیه کنند، به نسخه بتای باز دسترسی پیدا خواهند کرد.

اکتیویژن همچنین اعلام کرد که این عنوان دو نسخه خواهد داشت. روی کنسول‌ها، شما به باندل میان‌نسلی با قیمت 69.99 دلار و نسخۀ Vault با قیمت 99.99 دلار دسترسی خواهید داشت. هر دو نسخه شامل بازی روی نسل هشتم و نهم در کنار دسترسی به بتای عمومی (در صورت پیش‌خرید) می‌شوند. روی PC نسخه استاندارد 69.99 دلار و Vault نیز 99.99 دلار قیمت دارد.

به عبارت دیگر، نسخۀ نسل هشتمی‌ به صورت مستقل وجود ندارد، شما باید بازی را با قیمت 70 دلار خریداری کنید که شامل نسخۀ نسل نهمی و هشتمی به صورت یک باندل می‌شود. این نسخه توسط اینفینیتی وارد در دست توسعه است و در تاریخ 6 آبان ماه (28 اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

ارسال نظر