حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد

رسانه کلیک - پس از گمانه زنی های فراوان، سرانجام شرکت اکتیویژن از حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare تحت عنوان Warzone رونمایی کرد.

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد

چند وقتی است که سبک بتل رویال به یکی از محبوب ترین ژانرها در میان بازیکنان تبدیل شده و صنعت بازی های ویدیویی در چند سال اخیر میزبان عناوین زیادی در این سبک بوده است. در این میان، شرکت اکتیویژن در سال گذشته میلادی حالت بتل رویال منحصر به فرد خود تحت عنوان Blackout را راهی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 کرد که این بخش به دلیل گیم پلی هیجان انگیز مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. از این رو، اخیرا نیز شایعه هایی درباره با حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare به نام Warzone به گوش می رسید که پس از حدس و گمان های بی شمار، در نهایت شاهد معرفی رسمی این بخش مهیج از سوی اکتیویژن هستیم.

بر اساس گفته های سازندگان، حالت بتل رویال بازی در اصل یک اثر کاملا مستقل و رایگان به نام Call of Duty: Warzone است که برای تجربه آن، نیازی به صرف هزینه جداگانه ای نیست و حتی در صورتی که بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر را هم خریداری نکرده باشید، باز هم می توانید این حالت جذاب را به طور رایگان تجربه کنید. برخلاف اغلب بازی های بتل رویال که به طور همزمان از صد بازیکنان پشتیبانی می کنند، به نظر می رسد که در اثر وارزون بیش از 150 بازیکن در یک محیط با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

گفته شده که حالت Warzone دارای یک متغیر به نام Plunder است که در این بخش مشابه بسیاری از بازی های بتل رویال، ابتدا برای دستیابی به لوت ها باید به نقاط مختلفی از محیط بازی سر بزنید و برای تصاحب دارایی ها و سلاح سایر بازیکنان، آن ها را نابود کنید. به دور از نوع این دو حالت، بازیکنان در حال حاضر فقط در نقشه ای به نام Verdansk با یکدیگر به مبارزه می پردازند که البته خیلی بعید نیست که در آینده نقشه ها و محیط های جدیدی در قالب به‌روزرسانی پولی و یا رایگان به بازی اضافه شود. این نقشه ترکیبی از محیط های بخش چند نفره، حالت Spec Ops و سایر بخش های جدید مجموعه کالاف دیوتی است که از نظر اندازه، بسیار بزرگ و وسیع است و گیمرها به کمک وسایل نقلیه گوناگونی از جمله هلیکوپتر و ماشین قادر به جابه‌جایی در آن خواهند بود. همچنین گاز سمی پخش شده در محیط در واقع برای کاهش تدریجی وسعت نقشه بازی در نظر گرفته است.

همان طور که اشاره شد، Call of Duty: Warzone از امروز به صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی قرار دارد. به گفته استودیوی اینفینیتی وارد، حجم این عنوان بسته به پلتفرم، نزدیک به 83 تا 101 گیگابایت خواهد بود که البته دارندگان کالاف دیوتی مدرن وارفر با دریافت یک به‌روزرسانی به حجم 18 تا 22 گیگابایت می توانند از تجربه حالت بتل رویال وارزون لذت ببرند.

بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر در تاریخ 3 آبان ماه سال جاری (25 اکتبر گذشته میلادی) روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شد. همچنین، شرکت اکتیویژن چندی پیش نسخه موبایل این مجموعه را تحت عنوان «کال اف دیوتی: موبایل» برای گوشی های iOS و اندروید عرضه کرد که این اثر ویدیویی هم اکنون به صورت رایگان در دسترس کاربران گوشی های هوشمند قرار دارد.

ارسال نظر