سیستم مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی وارزون اندروید و iOS

 سیستم موردنیاز بازی Call of Duty Warzone Mobile برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS مشخص شد.

سیستم مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی وارزون اندروید و iOS

سیستم مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی وارزون اندروید و iOS

اکتیویژن با سری بازی‌های Call of Duty، جایگاهی مطلق را در صنعت بازی برای خود ایجاد کرده است. عناوین COD مانند Black Ops Cold War ،Modern Warfare (2019)، ونگارد و وارزون، دارای طرفداران قابل توجهی بودند. نسخه موبایل Call of Duty نیز موفقیت‌آمیز بود. در حال حاضر توسعه‌دهندگان استودیو اکتیویژن در حال راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل دیگری برای بازی Warzone هستند. بیایید ببینیم برای اجرای بازی به چه مشخصاتی نیاز دارید.

سیستم مورد نیاز برای بازی کالاف دیوتی وارزون اندروید و iOS

نسخه رایانه‌های شخصی Warzone به کنسول‌های سطح بالایی نیاز دارد که همه توان خرید آن را ندارند. با داشتن حجم عظیم بیش از 100 گیگابایتی، بسیاری از گیمرها از آن شکایت دارند. اما طبق اطلاعات جدید، Warzone Mobile برای اجرای بازی در حداقل تنظیمات ممکن، به یک دستگاه میان‌رده نیاز دارد.

مشخصات Warzone فاش شده عبارتند از:
برای سیستم‌عامل اندروید:
حداقل مشخصات پیشنهادی:

پردازنده: اسنپدراگون 730G/ هایسیلیکون کایرین 1000/ هلیو G98 مدیاتک/ اگزینوس 2100
رم: ۴ گیگابایت
سیستم عامل: اندروید ۱۰
فضای ذخیره‌سازی آزاد: ۴ گیگابایت
مشخصات توصیه‌شده:

پردازنده: اسنپدراگون 865 یا بهتر/ هایسیلیکون کایرین 1100 یا بهتر/ دایمنسیتی 700U مدیاتک/ اگزینوس 2200 یا بهتر
رم: ۶ گیگابایت یا بیشتر
سیستم عامل: اندروید ۱۰
فضای ذخیره‌سازی آزاد: ۶ گیگابایت
برای سیستم‌عامل iOS:
حداقل مشخصات پیشنهادی:

پردازنده: تراشه A10 Bionic اپل
رم: ۲ گیگابایت
سیستم عامل: iOS 11
فضای ذخیره‌سازی: ۴ گیگابایت
مشخصات توصیه‌شده:

پردازنده: تراشه A11 Bionic اپل و بالاتر
رم: ۲ گیگابایت یا بیشتر
سیستم عامل: iOS 12 یا بالاتر
فضای ذخیره‌سازی: ۶ گیگابایت

مشخصات فوق ممکن است با انتشار این بازی، اندکی تغییرات نیز داشته باشند، اما گیمر‌ها می‌توانند به این مشخصات اطمینان کنند چراکه تقریباً استاندارد هستند. با نقشه‌های بزرگ‌مقیاس مانند وردانسک و ریبیرس ایسلند، اکتیویژن تنها می‌تواند تا حد زیادی حداقل مشخصات را کاهش دهد. بر اساس گزارش‌ها، وردانسک، نقشه اصلی Warzone mobile است، در حالیکه نقشه‌های دیگر در به‌روزرسانی‌های آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

با نگاهی به مشخصات منتشرشده، می‌توان دریافت که برای اجرای روان‌تر بازی، به یک دستگاه رده‌بالا نیاز دارید. گیمرهای که دستگاه‌های میان‌رده دارند ممکن است در آینده مجبور شوند برای اجرای این بازی، گوشی‌های هوشمند خود را ارتقا دهند.

Warzone در مارس 2020 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. امسال نیز این عنوان برای کنسول‌های نسل جدید مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد. اکتیویژن همچنین، نسخه دوم Modern Warfare را در اکتبر 2022 منتشر کرد. اما برای Warzone mobile، هنوز تاریخ انتشار خاصی مشخص نشده است.

ارسال نظر