بازی Call of Duty Warzone برای کنسول‌های نسل بعدی عرضه می‌شود

رسانه کلیک - به گفته استودیوی اینفینیتی وارد، بازی Call of Duty Warzone در اواخر سال جاری میلادی به صورت رایگان برای کنسول های نسل بعدی عرضه خواهد شد.

بازی Call of Duty Warzone برای کنسول‌های نسل بعدی عرضه می‌شود

Call of Duty Warzone یکی از محبوب ترین بازی های سال جاری میلادی محسوب می شود که چند ماه پیش توسط شرکت اکتیویژن به صورت رایگان عرضه شد. این عنوان در اصل حالت بتل رویال بازی «کال اف دیوتی مدرن وارفر» است که به خاطر گیم پلی هیجان انگیز خود، به سرعت در میان بازیکنان محبوب شد و چندی پیش تعداد بازیکنان آن از مرز پنجاه میلیون نفر عبور کرد ( بازی Call of Duty: Warzone پس از یک ماه، ۵۰ میلیون بازیکن دارد ).

با توجه به این دستاورد عالی استودیوی اینفینتی وارد و شرکت اکتیویژن، به نظر می رسد که سازندگان برنامه هایی برای عرضه بازی برای دو کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 دارند. آقای تیلور کوروساکی (Taylor Kurosaki)، کارگردان بخش داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare، اخیرا در گفت و گو با وب سایت GamerGen رسما اعلام کرد که تیم توسعه دهنده در اواخر پاییز امسال بازی کال اف دیوتی وارزن را به صورت کاملا رایگان برای کنسول های پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد کرد.

آقای تیلور کوروساکی در این مصاحبه توضیح داد:

برنامه اصلی ما این است که به محض عرضه دو کنسول جدید نسل نهم یعنی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، هرچه سریع تر بازی Call of Duty Warzone را برای آن ها عرضه کنیم. به علاوه، در تلاش خواهیم بود تا از نسخه نسل بعدی این عنوان به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کنیم.

با توجه به گفته مایکروسافت و سونی، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد. این در حالی است که شاید شیوع ویروس کرونا عرضه این دو دستگاه نسل بعدی را به تعویق بیاندازد. در هر حال، انتظار می رود که شرکت اکتیویژن در هفته ها و حتی روزهای ابتدایی عرضه کنسول های جدید اقدام به انتشار کال اف دیوتی وارزون روی این پلتفرم ها کند.

اثر محبوب و پرطرفدار Call of Duty Warzone در حال حاضر به صورت رایگان روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار دارد. همچنین، شما می توانید جدیدترین اثر سری کال اف دیوتی به نام Call of Duty Modern Warfare را روی پلتفرم های مذکور تجربه کنید. کاربران گوشی های موبایل هم به رایگان می توانند از تجربه بازی جدید «کال اف دیوتی: موبایل» روی گوشی های اندروید و iOS لذت ببرند.

ارسال نظر