نسخه بعدی Call of Duty امسال منتشر می‌شود

رسانه کلیک - بر اساس اظهارات اخیر مدیر عامل شرکت اکتیویژن، نسخه بعدی Call of Duty طبق برنامه در اواخر سال میلادی 2020 منتشر خواهد شد.

نسخه بعدی Call of Duty امسال منتشر می‌شود

بیش از پانزده سال است که نسخه های جدید مجموعه محبوب کالاف دیوتی به طور سالانه در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. با این حال، شرایط امسال به دلیل بیماری همه گیر کرونا یا همان کوید-19 نسبت به گذشته متفاوت تر شده و اتفاقات غیرمنتظره زایادی در صنعت بازی های ویدیویی رخ داده است. با وجود اینکه بازی جدید Call of Duty به نام Warzone ماه گذشته به دست بازیکنان رسید و پشتیبانی سازندگان از آن کاملا تحسین آمیز است، اما این تنها بازی جدید از مجموعه در سال جاری نخواهد بود و اکتیویژن در پاییز امسال بازی جدید دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد و هیچ مانعی حتی ویروس کرونا نمی تواند زنجیره و برنامه ریزی های Call of Duty را متوقف کند.

چندی پیش آقای دنیل الگر (Daniel Alegre)، مدیر عامل شرکت اکتیویژن، در جلسه گزارش مالی این کمپانی به تمام شک و شبه های پیرامون نسخه بعدی سری کالاف دیوتی خاتمه داد و در پیامی اعلام کرد که این عنوان روند ساخت و توسعه خود را به خوبی طی می کند و بازیکنان با یک نسخه عالی دیگر از این مجموعه روبه‌رو خواهند بود. طبق گفته های این مدیر، به نظر می رسد که نسخه بعدی Call of Duty در پاییز سال میلادی 2020 منتشر خواهد شد و ویروس کرونا تاثیری در فرآیند ساخت و انتشار بازی نگذاشته است.

همچنین، با توجه به عرضه کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات سال جاری میلادی، ظاهرا بازی بعدی Call of Duty به عنوان عناوین روز عرضه، همراه با کنسول های نسل نهم دو شرکت سونی و مایکروسافت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

شرکت اکتیویژن هنوز به طور رسمی از این بازی پرده برنداشته است. با این حال، شایعاتی وجود دارد که بر اساس آن ها، بازی بعدی این مجموعه در دنیای بلک اپس (Black Ops) جریان دارد که جنگ سرد ویتنام را به تصویر خواهد کشید. طبق اطلاعات درج شده، احتمالا بازاریابی و تبلیغات رسمی بازی به زودی آغاز خواهد شد و شرکت اکتیویژن نیز به احتمال قوی طی هفته های آینده با انتشار یک تریلر کوتاه، رسما از این عنوان مورد انتظار رونمایی خواهد کرد، چرا که ویروس کوید-19 هیچ اختلالی در روند ساخت بازی ایجاد نکرده و بازی بدون هیچ تاخیری، در اواخر پاییز امسال روی پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر