بازی Cyberpunk 2077 تاخیر خورد

رسانه کلیک - استودیوی سی دی پروجکت رد به تازگی اعلام کرده است که عرضه بازی Cyberpunk 2077 با پنج ماه تاخیر روبه‌رو شده و این عنوان در اواخر شهریور منتشر می شود.

بازی Cyberpunk 2077 تاخیر خورد

در انتهای نسل هشتم، چندین بازی مورد انتظار در راه هستند که Cyberpunk 2077 را می توان جزء بزرگ‌ترین آن ها دانست. این عنوان که در حال حاضر روند ساخت خود را در استودیوی سی دی پروجکت رد طی می کند، در ابتدا برای عرضه در برنامه ریزی شده بود که ظاهرا پروسه تولید آن با مشکلاتی روبه‌رو شده است. بر اساس تازه ترین بیانیه سازندگان و مارچین ایوینسکی (Marcin Iwiński)، رئیس کل استودیوی CD Project Red، گویا عرضه سایبرپانک 2077 از ماه آوریل به ماه سپتامبر موکول شده و این عنوان در روز 27 شهریور 99 (هفدهم سپتامبر امسال) روی سه پلتفرم رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس منتشر خواهد شد.

مارچین ایوینسکی در این باره می گوید:

لازم است که خبر بسیار مهمی در رابطه با عرضه بازی Cyberpunk 2077 را با شما در میان بگذاریم. متاسفانه این عنوان در زمان انتشار قبلی خود یعنی ماه آوریل به دست بازیکنان نمی رسد و این تاریخ به روز 27 شهریور ماه سال 99 (هفدهم سپتامبر سال جاری میلادی) موکول شده است. البته، کار تولید این پروژه در حال حاضر به پایان رسیده و در اصل قابل بازی است. با این حال، به نظر می رسد که هنوز کارهای بیشتری برای انجام وجود دارد. Night City شهر بسیار بزرگی است که مکان ها و محتوای عظیم و زیادی برای دیدن دارد. این شهر مملو از داستان های متنوع است که به خاطر پیچیدگی های آن، به زمان بیشتری برای بررسی، تکمیل و بهینه سازی آن نیاز داریم.

مارچین ایوینسکی در ادامه اضافه کرد:

ما قصد داریم که سایبرپانک 2077 تجربه ارزشمندی را در نسل جاری به ارمغان بیاورد و تغییر تاریخ عرضه آن و تاخیر در انتشار بازی فرصت بیشتری در اختیار ما قرار می دهد تا در طول این ماه ها این بازی را به یک محصول بی و عیب و نقصی تبدیل کنیم. منتظر ارائه خبرها و اطلاعات بیشتری از بازی در ماه های آینده باشید. بی صبرانه منتظر هستیم تا با شما را در شهر بزرگ نایت سیتی دیدار کنیم. از حمایت های شما صمیمانه تشکر می کنیم.

این بیانیه نشان می دهد که دنیای Cyberpunk 2077 پیچیده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنیم. با این حال، تاخیر پنج ماهه بازی قوت بیشتری به شایعه عرضه این عنوان برای کنسول های نسل نهم بخشیده است. همان طور که اطلاع دارید، دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری روانه بازار می شوند. از آنجا که زمان میان عرضه بازی و عرضه این دو دستگاه تقریبا ناچیز است، می توان انتظار داشت که این عنوان مورد انتظار علاوه بر انتشار روی کنسول های نسل فعلی، برای ایکس باکس و پلی استیشن جدید نیز عرضه شود.

ارسال نظر