تاریخ انتشار نسخه رایانه شخصی بازی Death Stranding اعلام شد

رسانه کلیک - استودیوی کوجیما پروداکشنز به تازگی با همکاری شرکت 505 گیمز تاریخ انتشار نسخه رایانه شخصی بازی Death Stranding را مشخص کرد.

تاریخ انتشار نسخه رایانه شخصی بازی Death Stranding اعلام شد

پس از چند سال غیبت کوجیما از صنعت بازی های ویدیویی، در نهایت ساخته جدید وی چند ماه پیش با نام دث استرندینگ روانه بازار شد و با صرف نظر از برخی مشکلات، قاعدتا باید آن را جزء یکی از بهترین بازی های نسل هشتم دانست. همان طور که پیش اعلام شده بود، این عنوان پس از طی یک دوره چند ماهه، در تاریخ نامشخصی از تابستان امسال توسط شرکت 505 گیمز برای پلتفرم رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

حال استودیوی معروف کوجیما پروداکشنز اخیرا با انتشار یک تریلر جدید، رسما تاریخ انتشار نسخه رایانه شخصی بازی Death Stranding را اعلام کرد که بر اساس آن، این عنوان در روز سه شنبه 13 خرداد ماه سال آینده (دوم ماه ژوئن سال جاری میلادی) به دست پی سی بازها خواهد رسید. به گفته شرکت ناشر، هیچ محدودیتی در خصوص شبکه مقصد این نسخه از بازی در نظر گرفته نشده و بازیکنان بسته به علاقه خود می توانند بازی را از فروشگاه استیم و یا اپیک گیمز خریداری کنند.

در ادامه، تیم توسعه دهنده دث استرندینگ جزئیاتی نیز در رابطه با قابلیت های نسخه رایانه شخصی بازی به اشتراک گذاشت. بر این اساس، نسخه پی سی این عنوان دارای ویژگی Photo Mode است و از مانیتورهای Ultra-Wide و همچنین نرخ فریم بالاتر پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، گفته شده که برخی از محتوای سری پرطرفدار Half-Life در قالب یک به‌روزرسانی در دسترس پی سی بازها قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب، به نظر می رسد که با عرضه بازی شاهد کراس اور جالبی میان سری Half-Life و دث استرندنیگ خواهیم بود. با توجه به این موضوع، ممکن است که شبکه استیم و اپیک گیمز برای جلب مخاطب یک سری محتوای انحصاری را همراه با بازی تقدیم بازیکنان کنند. همچنین، شرکت 505 گیمز رسما تایید کرد که با پیش خرید نسخه دیجیتالی بازی، بسته The Art of Death Stranding را به عنوان هدیه به صورت رایگان دریافت می کنید که شامل آیتم های تزئینی از جمله ماسک ویژه خواهد بود.

از دیگر خبرهای مرتبط با این عنوان می توان به توییت اخیر آقای هیدئو کوجیما اشاره کرد که گفته های او نشان می دهد که استودیوی کوجیما پروداکشنز از چندی پیش فرآیند ساخت یک اثر ویدیویی جدید را آغاز کرده است. عنوانی که به احتمال قوی، Death Stranding 2 نام دارد و در سال های آینده برای کنسول های نسل بعدی یعنی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

بازی Death Stranding در اواخر سال گذشته میلادی توسط شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به صورت انحصاری زمانی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. از آنجا که نسخه پی سی بازی در آستانه شروع نسل نهم روانه بازار می شود، بعید نیست که شرکت سونی با همکاری کوجیما پروداکشنز اقدام به انتشار این عنوان برای پلی استیشن جدید کند. البته باید در نظر داشت که PS5 قادر به اجرای تمام بازی های نسل های گذشته خواهد بود.

ارسال نظر