روند توسعه بازی Death Stranding کمی عقب‌تر از برنامه پیش می‌رود

رسانه کلیک - متاسفانه روند توسعه بازی Death Stranding به گفته هیدئو کوجیما کمی عقب‌تر از برنامه‌ریزی آن‌ها است و همین مسئله تاریخ انتشار این بازی را تحت شعاع قرار داده است.

روند توسعه بازی Death Stranding کمی عقب‌تر از برنامه پیش می‌رود

بالاخره به روزرسانی جدیدی از بازی Death Stranding توسط هیدئو کوجیما (Hideo Kojima،) کارگردان و تهیه کننده این بازی منتشر شد. بر اساس اخبار جدیدی که این کاگردان ژاپنی طی مصاحبه با J Wave (یکی از مراجع خبری تحلیلی ژاپنی) منتشر کرده است، تایید شد که بخش داستان و طراحی‌های این بازی به طور کامل، به اتمام رسیده است و روند توسعه بازی Death Stranding وارد مراحل جدیدی شده است. با این وجود، هیدئو کوجیما به نمایندگی از سازندگان این بازی تایید کرد که روند توسعه بازی Death Stranding در حال حاضر از برنامه‌ریزی آن‌ها عقب‌تر مانده است.

همان طور که می‌دانید هنوز هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی تعیین نشده است؛ حتی مشخص نیست که بازی Death Stranding در سال جاری منتشر خواهد شد یا سال آینده. از طرفی دیگر بدیهی است که عقب افتادن روند توسعه بازی Death Stranding از برنامه‌ریزی سازندگان آن، بدون شک تاریخ انتشار این بازی را هم تحت شعاع خود قرار خواهد داد بنابراین امیدها برای انتشار بازی Death Stranding در سال 2019 میلادی به حداقل رسیده است.

با تمام این اوصاف، هیدئو کوجیما در این مصاحبه اشاره می‌کند که به هیچ عنوان نگرانی در رابطه با این مسئله وجود ندارد و چنین اتفاقاتی برای بازی با این ابعد (بازی بزرگ) کاملا طبیعی است. به گفته این کارگردان 55 ساله، او علاوه بر کارگردانی، نظرات و تحلیل‌هایش در جنبه‌های مختلف را به تیم سازنده بازی Death Stranding منتقل می‌کند و در کنار این مسئله، تجارب مختلفی عاید اعضای سازنده این بازی می‌شود.

علاوه بر اطلاعاتی جدیدی که از روند توسعه بازی Death Stranding توسط هیدئو کوجیما در اختیار J Wave قرار گرفته است، مشخص شد که او دو علامت تجاری را با نام‌های Strand Game و Social Strand System را به ثبت رسانده است. هنوز مشخص نیست که این دو علامت تجاری چه هدفی را دنبال می‌کنند ولی این طور که از نام آن‌ها پیدا است، مربوط به بازی Death Stranding هستند. با توجه به این که بازی Death Stranding دارای بخش چند نفره هم هست، به نظر می‌رسد که مربوط به این بخش از بازی می‌باشد.

بازی Death Stranding توسط کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در حال ساخت است و توسط سونی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

ارسال نظر