بازی Destiny 3 به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

رسانه کلیک - رئیس روابط عمومی شرکت بانجی مدعی است که تیم توسعه دهنده هم اکنون روی محتوای فصل جدید Destiny 2 تمرکز کرده و در حال حاضر خبری از بازی Destiny 3 نیست.

بازی Destiny 3 به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود

از آنجا که بانجی چندی پیش مالکیت و حق امتیاز سری Destiny را به طور تمام و کمال تصاحب کرد و هم اکنون تنها شرکت مسئول توسعه و ساخت قسمت های جدید این مجموعه محسوب می شود، به راحتی می توان به آینده این سری خوش بین بود. با این حال، در صورتی که بی صبرانه منتظر قدم بزرگ بعدی بانجی برای ساخت و انتشار بازی Destiny 3 هستید، بهتر است بدانید که این موضوع به این زودی ها اتفاق نمی افتد و باید کمی بیشتر صبر کنید.

آقای دیوید دیگو (David Dague)، رئیس روابط عمومی بانجی، به تازگی در گفت و گو با وب سایت PCGamesN اشاره کرده که تیم توسعه دهنده مجموعه «دستینی» تمام تمرکز خود را روی ساخت محتوای فصل بعدی بازی Destiny 2 قرار داده است. محتوایی که قرار است سال آینده به دست بازیکنان برساند. بر این اساس، هرچند که سازندگان برنامه های گوناگونی را برای بازیکنان تدارک دیده اند و برای رونمایی از بازی Destiny 3 نیز ذوق زده هستند، اما دیوید دیگو بر این باور است که برای انتشار خبرهای بیشتر در رابطه با توسعه نسخه بعدی مجموعه، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

دیوید دیگو در این زمینه می گوید:

در حال حاضر من خبرهای بسیار مهمی در خصوص قدم ها و برنامه های بعدی استودیوی بانجی برای توسعه سری Destiny ندارم. فعلا می توانم اشاره کنم که ما روی تولید محتوای فصل جدید و پشتیبانی مداوم از داستان جذابی که در نظر داریم، تمرکز کرده ایم تا بازیکنان همچنان درگیر موضوعات تازه تری باشند. در ضمن، ما کاملا پیگیری های شما در این زمینه را درک می کنیم و البته شنیدن پاسخ این سوالات نیز برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. با این حال، ما در حال حاضر فقط می توانیم وعده دهیم که در آینده اطلاعات جالبی را در پاسخ به سوال هایتان با شما در میان می گذاریم. برای انتشار این خبرها ناچار هستیم که کمی بیشتر منتظر بمانیم.

تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با انتشار بازی Destiny 3 در سال میلادی 2020 منتشر شده است که هیچ کدام توسط منابع رسمی تایید نشده اند. حال طبق اظهارات اخیر دیوید دیگو، به نظر می رسد که شرکت بانجی فعلا برنامه های زیادی برای پشتیبانی از نسخه دوم این مجموعه دارد و سال آینده بازیکنان بجای تجربه نسخه جدید بازی، محتوای فصل جدید Destiny 2 را دریافت خواهند کرد. از طرف دیگر، دو کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز برای عرضه در اواخر سال آینده میلادی برنامه ریزی شده اند و عمر نسل هشتم کنسول های بازی به زودی به پایان خواهد رسید. بدین ترتیب، کمی دور از انتظار است که نسخه سوم دستینی سال آینده روانه بازار شود. در بهترین شرایط ممکن، پیش بینی می شود که این عنوان سال میلادی 2020 به طور عمومی به نمایش گذاشته شود و در نهایت شاهد عرضه آن روی کنسول های نسل نهم مایکروسافت و سونی باشیم.

ارسال نظر