بازی Dragon Ball Project Z در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد

رسانه کلیک - بندای نامکو تایید کرد که روی پروژه‌ی جدیدی تحت عنوان بازی Dragon Ball Project Z کار می‌کند که قرار است در سال جاری میلادی یعنی سال 2019، به بازار عرضه شود.

بازی Dragon Ball Project Z در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد

این خبر در حالی از سوی بندای نامکو (Bandai Namco) اعلام شده است که هنوز روز پایانی مسابقات جهانی بازی Dragon Ball FighterZ World به اتمام نرسیده است.

قرار است که وقایع بازی Dragon Ball Project Z در دنیای جذاب Dragon Ball اتفاق بیافتد و سبک بازی هم مانند بسیاری از نسخه‌های قبلی این مجموعه، نقش آفرینی (یا همان RPG) باشد. هنوز مشخص نیست که داستان این بازی دقیقا در کدام بخش از این دنیای دوست داشتنی روایت خواهد شد اما به گفته سازندگان آن، قرار است که این بازی باز هم به ریشه‌های بازگردد و داستان Dragon Ball Z را از اول به تصویر بکشد. این در حالی است که دو نسخه‌ی Dragon Ball Xenoverse که در خلال سال‌های 2015 و 2016 میلادی منتشر شده بود، داستان مستقلی را روایت می‌کرد و ارتباطی مستقیمی با نسخه‌های قبلی سری بازی Dragon Ball نداشت.

البته تریلری هم از بازی Dragon Ball Project Z منتشر شد اما اطلاعات دقیقی را در دسترس بیننده قرار نمی‌داد. تنها چیزی که در رابطه با این تریلر می‌توان گفت این است که بازی دارای گرافیک سه بعدی سل شید است. علاوه بر این، در این نمایش از نسخه جدید سری بازی Dragon Ball دیدیم که گوکو در حال قدم زدن در مناطقی West City و Kame House هست اما این که کنترل شخصیت اصلی و سبک دقیق بازی و روند آن به چه شکل است، هیچ چیزی نشان داده نشد.

به هر حال، همان طور که اشاره شد، طی نشست مطبوعاتی که نمایندگان شرکت بندای در مسابقات جهانی Dragon Ball FighterZ World داشتند، گفته شد که بازی Dragon Ball Project Z یک بازی اکشن نقش آفرینی خواهد بود که در سال جاری میلادی یعنی سال 2019 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی به دست استودیو سایبرکانکت2 (CyberConnect2) در حال ساخت است که پیش از این سابقه ساخت سری بازی Naruto Shippuden را در کارنامه خود دارد.

همچنین گفته شد که نام Dragon Ball Project Z صرفا اسم پروژه است و نام اصلی این بازی در آینده‌ای نزدیک رسما اعلام خواهد شد.

ارسال نظر