منتظر گزارش اختصاصی کلیک از رویداد گیمینگ DreamHack 2019 آلمان باشید

رسانه کلیک - برای اولین بار، وب‌سایت کلیک به صورت اختصاصی به سراغ یکی از بزرگترین رویدادهای ماهانه‌ی گیمینگ به نام Dreamhack رفته که جدیدترین دوره‌ی آن در شهر لایپزیگ آلمان برگزار شد و میزبان هزاران هزار استریمر، کاسپلی و حتی استودیوهای بازی‌سازی مستقل بوده است. قبل از آماده‌سازی گزارش مفصل از این رویداد، کمی در ادامه با جزئیات آن آشنا می‌شویم.

منتظر گزارش اختصاصی کلیک از رویداد گیمینگ DreamHack 2019 آلمان باشید

هر سال مراسم‌ها و فستیوال‌های گیمینگ مختلفی در کل دنیا برگزار می‌شود که شاید امثال E3 و Gamescom و Game Awards بیشتر از بقیه برایتان آشنا باشند، اما در این میان یک سری فستیوال‌های کوچکتر وجود دارند که نه به صورت سالیانه، که هر ماه در یکی از شهرهای دنیا برگزار می‌شود. DreamHack یکی از همین فستیوال‌ها است که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. فستیوالی که در نوع خود بزرگ و بسیار پرمخاطب است.

در این فستیوال بخش‌های گوناگونی وجود دارد،که به اختصار به برخی از آن ها اشاره می‌کنم:

  • برگزاری مسابقات گیمی.
  • استریم پارتی که در واقع از سراسر دنیا گیمرها و استریمرها دور هم جمع می‌شوند و جالب هست بدانید در طی سه روز در یک سالن بزرگ و اختصاصی استریم می‌کنند، می‌خوابند و بیدار می‌شوند.
  • غرفه‌های مختلفی که به شما اجازه می‌دهد به صورت رایگان بازی کنید.
  • بخش معرفی استودیوهای مستقل که علاوه بر تست کردن بازی‌هایی که هنوز عرضه نشده‌اند می‌توانید مستقیما با سازنده‌های بازی ارتباط داشته باشید.
  • فروشگاه‌هایی که به نوعی بیشتر تمرکز روی فروش سخت‌افزارهای مربوط به بازی دارند مانند ماوس، کیبورد، کنترلر، هدست، کارت گرافیک و حتی بخشی از این فروشگاه ها به فروش اکشن فیگور ها و کالکتورهای گیمی می‌پردازند ولی نکته جالب این‌حاست که با تخفیف تمامی این محصولات عرضه می‌شوند.

    البته این رویداد بخش های متنوع دیگری هم دارد که در گزارش ویدیویی به طور مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

این مراسم از ۱۵ تا ۱۷ فوریه (۲۶ تا ۲۸ بهمن) در شهر لایپزیش آلمان برگزار شد و من، هاشم حبیبیان، خبرنگار بخش گیم و سرگرمی وب‌سایت کلیک، قرار هست برای شما یک گزارش مفصل و خوب از اتفاقاتی که در این فستیوال افتاد تهیه کنم تا بیشتر با فضای این رویداد، آن هم به صورت تصویری آشنا بشوید.

ارسال نظر