عرضه بازی Dying Light 2 عقب افتاد!

رسانه کلیک - استودیوی تک لند در تازه ترین بیانیه خود اعلام کرد که عرضه بازی Dying Light 2 عقب افتاده و این عنوان در بهار امسال به دست بازیکنان نمی رسد.

عرضه بازی Dying Light 2 عقب افتاد!

یکی از بازی های هایی که قرار است در انتهای چرخه فعالیت کنسول های نسل هشتم راهی بازار شود، Dying Light 2 نام دارد. روند ساخت این عنوان به دنبال موفقیت های عالی نسخه قبلی خود شروع شده و استودیوی تک لند در حال حاضر روی توسعه آن مشغول به کار است. بازی دایینگ لایت 2 که تا پیش از امروز قرار بود در بهار سال جاری میلادی برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه شود، حال با تاخیر روبه‌رو شده و سازندگان به تازگی تاریخ انتشار آن را تغییر داده اند.

آقای پاول مارکوکا (Pawel Marchewkow)، مدیرعامل استودیوی تک لند (Techland) در تازه ترین بیانیه خود ضمن عذرخواهی از طرفداران، اعلام کرده که عرضه بازی Dying Light 2 به ماه های آینده موکول شده است. به گفته وی، سازندگان برای اینکه بازی مطابق انتظار بازیکنان ظاهر شود، به زمان بیشتری نیاز دارند تا مشکلات و ایرادات جزئی آن را برطرف کنند. به همین خاطر، انتشار این عنوان به احتمال قوی دست کم چند ماه عقب افتاده و انتظار می رود که بازی در اوایل تابستان به دست بازیکنان برسد.

پاول مارکوکا در این باره می گوید:

در ابتدا ما در نظر داشتیم که بازی Dying Light 2 را در بهار سال جاری میلادی منتشر کنیم. ولی هم اکنون متوجه شدیم که برای رسیدن به اهداف اصلی خود، به زمان بیشتری برای توسعه این عنوان نیاز داریم. در ماه های آینده ما اطلاعات بیشتری از بازی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. من به خاطر اعلام این خبر ناخوشایند، از شما معذرت خواهی می کنم. اولویت اصلی استودیوی تک لند ارائه یک گیم پلی و تجربه بی نقصی است که مطابق انتظار و خواسته بازیکنان و هواداران باشد.

طبق اظهارات فوق، پاول مارکوکا و استودیوی تک لند هنوز تاریخ انتشار جدید بازی Dying Light 2 را مشخص نکرده اند و جدا از زمان عرضه دقیق، تاریخ انتشار تقریبی بازی هم اعلام نشده است. با این حال، باید در نظر داشت که این عنوان برای عرضه روی سه پلتفرم پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برنامه ریزی شده و مسلما سازندگان تا پیش از پایان چرخه فعالیت کنسول های نسل هشتم، نسبت به انتشار آن اقدام خواهند کرد. هرچند بازی علاوه بر پلتفرم های نسل هشتم، برای دو کنسول جدید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه خواهد شد. این موضوع توسط سازندگان به طور رسمی تایید شده است.

ارسال نظر