نمایشگاه E3 2020 در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

رسانه کلیک - برگزاری نمایشگاه E3 2020 به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد. اکنون تیم برگزار نمایشگاه قصد دارد تا این رویداد بزرگ صنعت گیم را در تاریخ ۱۵ الی ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار کند.

نمایشگاه E3 2020 در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

نمایشگاه E3 2020 ، آینده را به عنوان یک اتفاق "قابل تصور" توصیف می‌کند. اگرچه این شعاری بود که در سال ۲۰۰۲ و زمان راه‌اندازی آن مطرح شد اما جای تعجب نیست اگر بگوییم رویداد 2021 واقعا نگاهی به تمام آن‌چه که انتظار دارید خواهد بود؛فقط با یک ترکیب متفاوت از بازی‌ها!

گیمرها و دوست‌داران صنعت گیم همواره در اواخر فصل بهار منتظر اتفاقات و اخبار جدید در این حوزه هستند. امسال اما کره زمین در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد و بیشتر رویداد‌ها لغو شده‌اند. اگرچه اکنون نیز رویدادهای بزرگی همچون رویداد آنلاین Xbox مایکروسافت، رویداد بزرگ برنامه نویسان و سازندگان پلتفرم آمازون، گوگل، 2K Games و ... برگزار می‌شود اما هیچ کدام را نمی‌توان با این نمایشگاه مقایسه کرد.

انتظار می رود نمایشگاه E3 2020 یکی از بزرگترین رویدادهای سال‌های اخیر باشد؛ زیرا در آن PlayStation 5 و Xbox Series X برای جلب توجه گیمرها حضور داشته و در صدر اخبار خواهند بود. البته باید به این نکته توجه داشت که این کنسول‌ها تا آن زمان عرضه شده و احتمالا گمانه‌زنی‌ها در خصوص نسل بعدی کنسول‌های بازی شروع خواهد شد.

ارسال نظر