سرویس EA Access پاییز امسال راهی استیم می‌شود

رسانه کلیک - در جریان رویداد EA Play Live، شرکت الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که سرویس EA Access به‌زودی در فروشگاه بزرگ استیم راه اندازی خواهد شد.

سرویس EA Access پاییز امسال راهی استیم می‌شود

از چند سال گذشته، شرکت الکترونیک آرتز رسما همکاری خود با کمپانی ولو (Valve) را پایان داد و پس از راه اندازی شبکه اختصاصی خود به اوریجین، از انتشار نسخه پی سی بازی های خود در پلتفرم مشهور استیم خودداری کرد. حال که سال ها از این ماجرا می گذرد، گویا EA دوباره به عرضه آثار خود در استیم متمایل شده و بر اساس اطلاعات منتشر شده در رویداد EA Live Play سال جاری میلادی، از این پس تمامی عناوین این کمپانی علاوه بر اوریجین، در شبکه Steam نیز در دسترس کاربران رایانه های شخصی قرار خواهد گرفت.

ماجرا تنها به این مورد خلاصه نشده و جدا از بازی ها، از آنجا که شبکه اوریجین دارای سرویس های اشتراکی از جمله EA Access است، به نظر می رسد که پای چنین سرویس هایی نیز به استیم باز می شود. در همین رابطه، طبق گفته های شرکت الکترونیک آرتز، سرویس EA Access به زودی و در پاییز سال جاری میلادی در پلتفرم استیم راه اندازی خواهد شد و علاقه مندان با عضویت در آن، می توانند بازی های آینده این شرکت را برای مدت کوتاهی به صورت آزمایشی تجربه کنند. به علاوه، در صورت تمایل، می توانند بازی های جدید الکترونیک آرتز را با تخفیف ده درصدی خریداری کنند. این تخفیف فقط مختص محتوای اصلی بازی ها نیست و شما در خرید تمام به‌روزرسانی ها، بسته های الحاقی و محتوای گسترش دهنده بازی ها نیز می توانید از این تخفیف ده درصدی استفاده کنید.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در خصوص نحوه راه اندازی سرویس الکترونیک آرتز اکسس در فروشگاه استیم در دسترس نیست. با این حال، انتظار می رود که فقط حالت Basic این اشتراک در پلتفرم استیم عرضه شود و ظاهرا امکان عضویت در سرویس Origin Access Premium از طریق فروشگاه Steam برای بازیکنان فراهم نخواهد شد. تنها تفاوت حالت پریمیوم این است که کاربران آن به صورت هفتگی قادر به تجربه رایگان شماری از بازی ها هستند.

سرویس EA Access در حال حاضر در دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس بازیکنان قرار دارد. همچنین، کاربران پلتفرم رایانه های شخصی تا پیش از راه اندازی سرویس در استیم، می توانند با عضویت در Origin Access که منحصر به شبکه اوریجین است، از مزایا و امکانات سرویس در پی سی بهره مند شوند. توجه داشته باشید که این سرویس در دو حالت Basic و Premium به فروش می رسد که اشتراک پریمیوم یک سری قابلیت های منحصر به فردی دارد.

ارسال نظر