رویداد EA Play Live یک هفته عقب افتاد

رسانه کلیک - در راستای حمایت از تظاهرات مردم آمریکا علیه نژاد پرستی، شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرد که رویداد EA Play Live با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

رویداد EA Play Live یک هفته عقب افتاد

چند وقتی است که بسیاری از شهرهای جهان به خصوص ایالت های آمریکا شاهد تظاهرات میلیون ها نفر هستند. نآرامی ها که پس از به قتل رسیدن یک فرد سیاه پوست توسط پلیس آمریکایی آغاز شده و به مرور زمان در سراسر دنیا گسترش یافته است. به خاطر این اعتراض ها، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی رویداد ویژه کنسول پلی استیشن 5 را در راستای شنیدن صداهای مهم تر لغو کرد و تا به این لحظه زمان جدید برگزاری این مراسم مشخص نشده است ( رویداد پلی استیشن 5 به تعویق افتاد! ).

در این بین، شرکت الکترونیک آرتز نیز که چندی پیش از برگزاری رویداد EA Play Live خبر داده بود، با شروع موج نارضایتی های مردم علیه نژاد پرستی، به شخصه حمایت خود از معترضان را اعلام و در پیامی خاطرنشان کرد که این رویداد به دلیل شنیدن صداهای مهم تر و اعتراض آمیز مردم و سیاه پوستان، با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

رویداد EA Play Live پیش تر برای برگزاری در روز بیست و دوم خرداد ماه سال جاری (یازدهم ژوئن) برنامه ریزی شده بود که حال این مراسم در ساعت 3:30 بامداد روز جمعه سی ام خرداد ماه (هجدهم ماه ژوئن سال میلادی 2020) به صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار خواهد شد. الکترونیک آرتز در این خصوص توضیح داد:

با توجه به صداهای اعتراض آمیز مهمی که در حال حاضر در دنیا به گوش می رسد، تصمیم گرفتیم تا برگزاری رویداد EA Play Live را به مدت یک هفته عقب بیاندازیم.

شرکت الکترونیک آرتز در ادامه این بیانیه از انتشار جزئیات بیشتر درباره مراسم EA Play سال جاری میلادی خودداری کرده و تا به امروز مشخص نیست که در جریان این رویداد، از چه بازی های جدیدی رونمایی به عمل خواهد آمد. با این حال، چند روز پیش این کمپانی از ارائه سرویس EA Access در شبکه استیم خبر داد که بر این اساس، به نظر می رسد به زودی تمامی بازی های EA به لطف این اقدام، راهی شبکه بزرگ استیم خواهند شد. پیش تر نیز این سرویس برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و حتی برخی از بازی های الکترونیک آرتز از جمله Star Wars Jedi: Fallen Order نیز در حال حاضر از طریق فروشگاه استیم در اختیار دارندگان پلتفرم رایانه های شخصی قرار دارند.

در کنار مراسم دیجیتالی EA Play، سایر رویدادهای صنعت بازی های ویدیویی از قبیل PC Gaming Show نیز با یک هفته تاخیر برگزار خواهند شد. این موضوع تنها به مراسم مرتبط با بازی ها منحصر نشده و تمامی مراسم هایی که برای برگزاری در این هفته برنامه ریزی شده بودند، به مدت یک هفته تاخیر خورده اند.

ارسال نظر