بازی‌ های نسل نهم الکترونیک آرتز بی‌نظیر خواهند بود!

رسانه کلیک - بر اساس صحبت های بلیک جورگنسن، بازی‌ های نسل نهم الکترونیک آرتز به خاطر قدرت بالای دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 فوق العاده و حیرت آور خواهند بود.

بازی‌ های نسل نهم الکترونیک آرتز بی‌نظیر خواهند بود!

هر چند که هنوز تعداد زیادی از بازی های بزرگ دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه نشده اند و در آخرین سال فعالیت این دو دستگاه شاهد انتشار مورد انتظارترین آثار نسل فعلی از جمله The Last of Us Part II و سایبرپانک 2077 هستیم، اما کنسول های نسل آینده به نام های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در انتهای سال جاری راهی بازار و دوره جدیدی از صنعت بازی های ویدیویی آغاز خواهد شد. شرکت الکترونیک آرتز به عنوان یکی از بزرگترین ناشران بازی ها در حال حاضر به طور آشکار با استفاده از سخت افزارهای کنسول های جدید مشغول فعالیت روی ساخت عناوین جدید برای پلتفرم های نسل آینده است.

بلیک جورگنسن (Blake Jorgensen)، رئیس مالی EA، در تازه ترین نشست گزارش مالی این شرکت درباره آنچه که الکترونیک آرتز برای Xbox Series X و PS5 در نظر گرفته، صحبت و در گفت و گوهای خود این دو کنسول را بسیار قدرتمندتر از دستگاه های نسل هشتم معرفی کرد. بر اساس اظهارات وی، این شرکت نامدار برنامه های مختلفی برای هر دو سیستم تدارک دیده و عناوینی که برای این کنسول ها عرضه خواهند شد، قرار است ذهن مردم و بازیکنان را برهم زند.

بلیک جورگنسن در این خصوص اعلام کرد:

قدرت کنسول های نسل نهم به قدر قابل توجهی بیشتر از کنسول های نسل فعلی خواهد بود. شما در سال های آینده قرار است چیزهایی را مشاهده کنید و ما هم در این مدت بازی هایی ساخته ایم که مغزتان را به کلی منفجر می کنند. این بخش جالبی از یک تجارت و کسب و کار است، تجارتی که قرار است خلاقیت های بسیار زیادی را در نسل آینده به همراه آورد. این مختص ما نیست و خلاقیت ها از سوی همه بازی سازان فعال در این عرصه خواهد بود. به همین علت، در بیست سال گذشته و با شروع هر نسل از کنسول ها بازار بازی های ویدیویی در میان سایر نرم افزارها به طور بی نظیری رشد کرده است.

این گفته ها نشان می دهد شرکت الکترونیک آرتز بازی های زیادی را در طول نسل نهم روانه بازار می کند که به ظاهر عناوین باکیفیت و بزرگی خواهند بود. دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری به دست بازیکنان می رسند و این در حالی است که شرکت های سازنده هنوز اطلاعات کاملی از این دو سیستم ارائه نکرده اند. شایعه ها بیانگر این موضوع است قیمت هر دو کنسول تقریبا برابر با 500 و یا 600 دلار خواهد بود که البته PS5 به خاطر هارد سریع تر و رم بیشتر از نظر عملکرد بهتر از ایکس باکس جدید است ( عملکرد پلی استیشن 5 بهتر از ایکس باکس سری ایکس خواهد بود ). از طرفی انتظار می رود که PS5 طی چند روز آینده با برگزاری کنفرانس PlayStation Meeting معرفی خواهد شد ( سونی به معرفی کنسول پلی استیشن 5 در ماه آینده اشاره می‌کند؟ )

ارسال نظر