شایعه: نسخه بتل رویال بازی Titanfall هفته آینده منتشر خواهد شد

رسانه کلیک - با توجه به ادعای یکی از منابع خبری عرصه بازی‌های ویدیویی، به زودی نسخه‌ی بتل رویال بازی Titanfall تحت عنوان یک بازی رایگان معرفی خواهد شد.

شایعه: نسخه بتل رویال بازی Titanfall هفته آینده منتشر خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که نسخه جدید بازی Titanfall فقط به صورت آنلاین اجرا خواهد شد. به ادعای جرمی هابلی (Jeremy Hambly) مجری کانال تفسیر بازی‌های ویدیویی کوآرترینگ (TheQuartering) شرکت الکترونیک ارتز (EA) برخی از اطلاعات بازی Titanfall جدید را در اختیار او قرار داده است. به گفته این مفسر، شرکت الکترونیک ارتز نسخه بتل رویال بازی Titanfall را در روز دوشنبه، مصادف با 4 فوریه 2019 میلادی (15 بهمن 97) رسما معرفی خواهد کرد. او همچنین ضمن تمجید از این بازی و تحسین کیفیت آن، ادعا کرده است که به زودی ناشر نسخه بتل رویال Titanfall تا پایان امروز یعنی شنبه 2 فوریه، به معرفی یک بازی جدید در روز دوشنبه طعنه خواهد زد.

گفته شده است که این بازی به صورت رایگان (Free to Play) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و سعی کرده است تا در زمینه‌های بازاریابی، از بازی‌های موفق سبک بتل رویال مانند Fortnite Battle Royale الگو برداری کرده باشد؛ بازی که به موفقیت‌های شگفت انگیز و بی‌سابقه‌ای دست یافته است.

جرمی هامبلی که طی یک ویدیو به معرفی و انتشار نسخه بتل رویال بازی Titanfall در این هفته اشاره کرده است، از برخی جزئیات و اطلاعات این بازی پرده برداشته است. این اطلاعات عبارت اند از:

  • نام رسمی این بازی Apex Legends خواهد بود و قسمت جدیدی از سری بازی Titanfall به حساب می‌آید [بنابراین انتظار می‌رود که این بازی تحت عنوان بازی Titanfall: Apex Legends عرضه شود]
  • این بازی توسط رسپاون انتیرتینمنت (Respawn Entertainment) توسعه یافته است.
  • نسخه بتل رویال بازی Titanfall در روز 4 فوریه (مصادف با 15 بهمن 97) رونمایی خواهد شد و در پایان همان روز به صورت رایگان در دسترس همه قرار خواهد گرفت.
  • گیم پلی این بازی چیزی مابین بخش Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 و بازی Rainbow 6: Siege در قالب یک بازی بتل رویال خواهد بود.
  • هر تیم در نسخه بتل رویال بازی Titanfall حداکثر دارای 3 عضو خواهد بود. همچنین هر شخصیت، ویژگی‌های مشابهی با هم تیمی‌های خود خواهد داشت.
  • هر نقشه گنجایش 60 بازیکن به صورت همزمان را خواهد داشت؛ همچنین برای اجرای بازی به حداقل 20 تیم نیاز است.
  • برای خرید اسلحه، ویژگی ظاهری و سایر محتوای بازی، از سیستم میکرو ترنس اکشن (خرید درون بازی) استفاده خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، جرمی هابلی که این روز‌ها از یوتیوبر‌های نام آشنای عرصه بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید، با انتشار تصویری نشان داد که دو تن از استریمر‌های معروف و حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی به نام Dr DisRespect و Shroud این بازی را تست کرده اند.

Dr DisRespect و Shroud که ظاهرا موفق به تست نسخه بتل رویال بازی Titanfall شده اند

جرمی هابلی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد که ممکن است تمامی ادعا‌های او صحت نداشته باشد چرا رسپاون در سکوت خبری کامل ساخت و توسعه این بازی را پیش برده است و ممکن است تا روز انتشار، تغییراتی در این بازی به وجود آورده باشد.

اگر به خاطر داشته باشید، ماه گذشته استودیو رسپاون اینترتینمنت با انتشار فراخوان جذب نیرو به شایعه ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Titanfall دامن زده بود. آیا این جذب نیرو برای نسخه بتل رویال بازی Titanfall بوده است؟ برای پاسخ به این سوال، باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی از سوی رسپاون و اکترونیک ارتز باشیم.

لازم به ذکر است که آخرین نسخه از این بازی، Titanfall 2 بود که در پاییز 2016 میلادی (مصادف با سال 95) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

ارسال نظر