فروشگاه اپیک گیمز به عرضه بازی های رایگان ادامه می دهد

رسانه کلیک - با توجه به تبلیغ جدید شرکت اپیک گیمز، به نظر می رسد که برنامه انتشار بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز با اتمام سال میلادی 2019 به پایان نرسیده و بازیکنان در سال جدید نیز میزبان عناوین رایگان این شبکه خواهند بود.

فروشگاه اپیک گیمز به عرضه بازی های رایگان ادامه می دهد

هنگامی که شرکت اپیک گیمز در سال میلادی 2018 به طور رسمی از اولین شبکه و فروشگاه اینترنتی خود تحت عنوان اپیک گیمز استور رونمایی کرد، به همه کاربران و پی سی بازها وعده داد که هر هفته بازی های رایگانی را عرضه می کند. این سیاست بیشتر به خاطر جلب کاربران شبکه استیم اتخاذ شده، چرا که مشترکین استیم در طول سال های اخیر بازی های مختلفی را به حساب کاربری خود اضافه کرده اند و این در حالی است که لیست بازی های کاربران اپیک گیمز در روزهای اول راه اندازی این فروشگاه تقریبا خالی بوده است. از این رو، اپیک گیمز برای حل این مشکل، هر هفته بازی های رایگانی را تقدیم کاربران خود کرده تا هرچه بیشتر در جلب رضایت بازیکنان بکوشد.

در ابتدای کار، اپیک گیمز در هر دو هفته یک بازی رایگان منتشر می کرد. سپس در اواخر سال میلادی 2019 بود که این شرکت با برگزاری جشنواره 12 روزه، روزانه یک بازی رایگان را به کاربران خود هدیه می داد. در زمان این رویداد، به نظر می رسید که اپیک گیمز با برگزاری چنین مراسمی به این سیاست خود خاتمه می دهد و با آغاز سال نو میلادی، دیگر خبری از انتشار بازی های رایگان نخواهد بود. با این حال، گویا این پیش بینی صحت ندارد و با توجه به شروع سال میلادی 2020، اپیک گیمز به این روند خود ادامه خواهد داد.

به عبارتی، طبق اعلام این شرکت، از فردا دو بازی رایگان در فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد که کاربران تا روز نوزدهم دی ماه (9 ژانویه) قادر به دریافت آن ها خواهند بود. در حالی که هنوز جزئیاتی درباره این دو عنوان منتشر نشده و توسعه دهندگان هیچ اشاره ای به نام این دو نکرده اند، اما طبق تبلیغات صورت گرفته به نظر می رسد که این عناوین در اصل Steep و Darksiders II نام دارند که در طول هفته آتی رایگان می شوند.

بر این اساس، سال میلادی 2020 لزوما سال پایان برنامه انتشار بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز نخواهد بود. با این حال، ممکن است که تعداد عناوین رایگان این شبکه کمی کاهش یابد و در عوض مدت زمان عرضه آن ها به بیش از دو هفته برسد. هرچند برخی از گمانه های زنی هایی مبنی بر اتمام این روند در روز بیستم دی ماه (دهم ژانویه) شنیده می شود، اما با توجه به درآمد هنگفت اپیک گیمز، کمی بعید است که این شرکت وعده های قبلی خود را نقض کند. در هر حال، سال میلادی 2019 سال خوب و خاصی برای دریافت بازی های رایگان از سوی این فروشگاه تازه تاسیس محسوب می شود.

ارسال نظر