به روزرسانی ۴۷ گیگابایتی Fallout 76 جایگزین کل فایل‌ های بازی می‌ شود!

پچ جدید Fallout 76 در حالی منتشر خواهد‌ شد که تنها یک هفته از انتشار این بازی می‌گذرد؛ چرا که پیش از این مشکلات زیادی در اجرای این بازی به سازندگان آن گزارش شده‌ بود.

به روزرسانی ۴۷ گیگابایتی Fallout 76 جایگزین کل فایل‌ های بازی می‌ شود!

حتی پیش از انتشار بازی نیز، کسانی که نسخه بتای Fallout 76 را بر روی رایانه‌های شخصی تست کرده‌بودند، از دانلود مجدد و ناخواسته بازی بر روی سیستم‌هایشان، به بتسدا گزارش دادند. ظاهرا بعد از انتشار بازی بر روی هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، این مشکل بر روی سایر پلتفرم‌ها هم مشاهده شده‌ و حالا سازندگان بازی Fallout 76 ادعا دارند که تمامی مشکلات با پچ جدید رفع خواهد‌ شد.

از سایر اصلاحاتی که به موجب بسته به‌روزرسانی جدید Fallout 76 در این بازی انجام صورت می‌گیرد، می‌توان به بهبود عملکرد گیم‌پلی بازی و رفع مشکلات حالت PvP (بازیکن مقابل بازیکن) اشاره کرد. همچنین بتسدا اعلام کرده که بسیاری از باگ‌های بازی Fallout 76 با این به‌روزرسانی رفع شده‌ است.

نکته جالب توجه در مورد آپدیت جدید Fallout 76 حجم آن است. گفته می‌شود که این آپدیت بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان حجمی در حدود 47 گیگابایت خواهد داشت! به عبارتی دیگر، علاوه بر خودِ بازی، نیاز به 53 گیگابایت فضای آزاد بر روی کنسول‌هایتان خواهید داشت؛ این یعنی تنها در عرض یک هفته، بازیکنان Fallout 76 مجبور به دانلود تقریبا 100 گیگابایت خواهند شد که کمی عجیب و غریب است.

لازم به ذکر است که پچ نسخه رایانه‌های شخصی این بازی تنها 15 گیگابایت حجم دارد که در مقایسه با حجم نسخه‌های کنسولی آن، قابل تحمل‌تر است.

این آپدیت، بیشتر فایل‌های اجرایی را جایگزین خواهد کرد و به همین علت است که احتمال می‌رود بسیاری از مشکلات بازی رفع شده باشد.

بازی Fallout 76 یک بازی آنلاین چند نفره در سبک نقش آفرینی است که روز 23 آبان 97 توسط شرکت بتسدا برای هر سه پلتفرم رایانه‌‎های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده‌ است.

ارسال نظر