بازی فیفا ۱۸ با قیمت نجومی وارد ایران شد؛ صف گیمرهای ایرانی برای خرید!

رسانه کلیک – بازی فیفا ۱۸ برای کنسول پلی استیشن ۴ با قیمتی نجومی و به صورت محدود وارد بازار ایران شده است.

بازی فیفا ۱۸ با قیمت نجومی وارد ایران شد؛ صف گیمرهای ایرانی برای خرید!

به گزارش خبرنگار کلیک ؛ بازی فیفا ۱۸ به عنوان جدیدترین و محبوبترین بازی سبک فوتبال دنیا به صورت محدود و با قیمت نجومی در حدود ۴۵۰ هزار تومان برای کنسول پلی استیشن ۴ وارد بازار ایران شده است.

قیمت بازی فیفا ۱۸ در ایران

بر اساس اطلاعات دریافت شده، گیمرهای ایرانی و طرفداران بازی فیفا برای خرید جدیدترین نسخه این بازی درخواست‌های زیادی را به فروشندگان داده‌اند تا جایی که اولین محموله از بازی FIFA ۱۸ در ایران در حدود ۵۰۰ دیسک بازی تنها در ۱ روز به فروش رسیده است.

فروشنده بازی فیفا ۱۸ در تهران در گفتگو با خبرنگار کلیک گفت: بازی FIFA ۱۸ چند روز پیش با قیمتی در حدود ۶۰۰ هزار تومان برای کنسول بازی پلی استیشن ۴ وارد بازار ایران شد و حالا قیمت این بازی با ورود دومین محموله از بار به ۴۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

فیفا ۱۸

قیمت پایه FIFA ۱۸ در ایران

این فروشنده ادامه داد: قیمت بازی فیفا ۱۸ با ورود بیشتر به بازار کاهش شدیدی پیدا می‌کند و قیمت پایه این بازی تا سه الی چهار هفته آینده ۲۲۰ هزار تومان است که قیمت مناسبی برای خرید به شمار‌ می‌رود.

وی افزود: بازی فیفا ۱۸ فعلا تنها برای کنسول پلی استیشن ۴ وارد بازار ایران شده است و به زودی نسخه ایکس باکس وان و کامپیوتر نیز وارد بازار ایران می‌شوند؛ البته قیمت این نسخه‌ها نیز در هنگام ورود اولیه به دلیل قیمت بالا در امارات و تعداد محدود بالا است که به زودی کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه باعث کاهش قیمت این بازی در بازار ایران می‌شود.

فروشنده بازی در رابطه با نحوه واردات این بازی اظهار کرد: بازی FIFA ۱۸ به صورت غیر رسمی یا همان قاچاق و از طریق لنج باری وارد مناطق جنوبی ایران و سپس تهران شده است. با خرید بیشتر و واردات بازی بیشتر به ایران به زودی فیفا ۱۸ با قیمت پایین و تعداد بیشتر به فروش می‌رود به همین جهت بهتر است گیمرهای ایرانی چند هفته منتظر این بازی باشند.

پایین‌ترین قیمت فیفا ۱۸ در ایران

وی در رابطه با کاهش قیمت این بازی خاطر نشان کرد: اصولا بازی‌های فیفا و PES طرفداران بسیار زیادی در ایران دارند؛ به همین دلیل است که همواره این بازی‌ها کاهش قیمت بسیار زیادی ندارند. انتظار می‌رود تا بازی فیفا ۱۸ برای کنسول پلی استیشن ۴ بعد از گذشت ۸ الی ۱۰ ماه از عرضه در ایران دارای قیمتی در حدود ۱۱۰ الی ۱۳۰ هزار تومان باشد.

نظر شما در رابطه با بازی فیفا ۱۸ و قیمت آن در ایران چیست؟

ارسال نظر