تعداد بازیکنان بازی Final Fantasy 14 به بیش از 18 میلیون نفر رسید

رسانه کلیک - شرکت اسکوئر انیکس در بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Final Fantasy 14 از مرز هجده میلیون نفر عبور کرده است.

تعداد بازیکنان بازی Final Fantasy 14 به بیش از 18 میلیون نفر رسید

چند وقتی است که بازی های سبک MMO به خاطر استفاده از سیستم های جدید که با نام Live Service شناخته می شوند، دیگر آن محبوبیت اولیه خود را از دست داده اند و عملکرد درخشانی در این زمینه ندارند. با این حال، تعداد اندکی از مجموعه های این سبک با در پیش گرفتن مسیر پیشین خود، هنوز هم حرفی برای گفتن دارند و بازیکنان زیادی هم اکنون مشغول تجربه آن ها هستند. Final Fantasy 14 از جمله این آثار ویدیویی محسوب می شود که تاکنون موفقیت های زیادی را برای سازنده خود به همراه آورده و جزء موفق ترین عناوین این سبک شناخته می شود..

دلایل فراوان و گوناگونی وجود دارد که عملکرد افسانه ای این عنوان را به صراحت نشان می دهد. یکی از این دلایل، جامعه کاربری فوق العاده گسترده بازی است که اخیرا از مرز 18 میلیون نفر عبور کرده است. در این رابطه، شرکت اسکوئر انیکس چندی پیش در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود به صورت رسمی اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Final Fantasy 14 به تازگی به رقم هجده میلیون گیمر رسیده و این عنوان در حال حاضر از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که این گزارش به معنی فروش هجده میلیونی بازی نیست و شرکت اسکوئر انیکس تنها به تعداد بازیکنان بازی Final Fantasy 14 اشاره کرده و به نوعی تا به امروز بیش از هجده میلیون نفر در این اثر ثبت نام کرده اند.

همچنین، گفته شده که بازی همچنان به دریافت به‌روزرسانی های جدیدی ادامه خواهد داد و سازندگان دقیقا مشابه آپدیتی که ویژگی کراس اور را میان بازی و سری NieR را برای بازیکنان به ارمغان آورده، به مرور زمان به‌روزرسانی های متنوعی را برای این اثر MMO و نقش آفرینی منتشر خواهند شد. هرچند که اسکوئر انیکس تا به امروز هیچ اطلاعاتی درباره بسته های الحاقی جدید این عنوان به اشتراک نگذاشته و جزئیاتی از آپدیت های بعدی بازی در در اختیار نداریم.

در صورتی که به دنبال تجربه یکی از موفق ترین بازی های سبک MMO هستید، اثر Final Fantasy 14 در حال حاضر برای دو پلتفرم پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس قرار دارد. به علاوه، طبق اعلام شرکت اسکوئر انیکس و آقای فیل اسنپسر، این بازی در آینده نزدیک برای کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان نیز عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار این نسخه از بازی اعلام نشده است.

ارسال نظر