عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake عقب افتاد

رسانه کلیک - شرکت اسکوئر انیکس در بیانیه ای اعلام کرد که عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake به خاطر بهینه سازی های بیشتر، با یک ماه تاخیر روبه‌رو شده است.

عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake عقب افتاد

Final Fantasy یکی از مجموعه های قدیمی صنعت بازی های ویدیویی است که برای سالیان سال بازیکنان زیادی را به خود سرگرم کرده است. در حالی که نسخه اصلی بازی Final Fantasy 7 در سال 1997 روی پلی استیشن 1 منتشر شد، اما اسکوئر انیکس با همکاری سونی در تلاش است تا نسخه بازسازی شده آن را در اواخر نسل هشتم برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر و تجربه خاطره انگیز بازیکنان و هواداران را دوباره زنده کند. با این حال، روند توسعه این اثر مطابق برنامه ریزی ها پیش نرفته و سازندگان اخیرا طی پیامی از تاخیر یک ماهه در عرضه آن خبر داده اند.

بر اساس این بیانیه، Final Fantasy 7 Remake که در ابتدا قرار بود در سیزدهم اسفند ماه امسال (سوم ماه مارس سال 2020 میلادی) به صورت انحصاری زمانی برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شود، حال با تاخیر یک ماهه مواجه شده و سازندگان برای بهبود و رفع ایرادات جزئی بازی به زمان بیشتری احتیاج دارند. بدین ترتیب، عرضه این عنوان به روز بیست و دوم فروردین ماه سال 99 (دهم آوریل سال میلادی 2020) موکول شده است. یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، تهیه کننده این اثر، در توییتر خود ضمن عرض عذرخواهی از تمامی هواداران، علت اصلی این تصمیم را بررسی دقیق تر مکانیزم های مختلف بازی دانسته تا این عنوان به همان اثری تبدیل شود که طرفداران برای تجربه آن سال های سال منتظر مانده اند.

یوشینوری کیتاسه در این زمینه می گوید:

ما اطلاع داریم که بسیاری از بازیکنان بی صبرانه منتظر عرضه بازی که Final Fantasy 7 Remake هستند و قصد دارند تا هرچه سریع نتیجه تلاش و کار را مشاهده و تجربه کنند. برای اینکه اطمینان حاصل کنیم تا این عنوان دقیقا همان چیزی است که در چشم انداز ما بوده و هواداران لایق آن هستند، تصمیم گرفتیم تا عرضه آن را به دهم آوریل سال جاری (22 فروردین ماه سال 99) موکول کنیم.

چند هفته پیش بود که شایعه ای در رابطه با عرضه نسخه دموی این عنوان به گوش رسید. بر اساس این گمانه زنی ها، به نظر می رسد که شرکت اسکوئر انیکس در کنار عرضه نسخه کامل بازی، قصد دارد تا با انتشار نسخه آزمایشی آن، امکان تجربه قسمت های آغازین بازی را برای علاقه مندان فراهم کند. احتمالا این نسخه شامل ماموریت های ابتدایی بازی است که پیش تر در مراسم های E3 و همچنین PAX West در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود ( نسخه دموی بازی Final Fantasy VII Remake لو رفت ). هرچند این موضوع هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده است.

در هر حال، نسخه بازسازی شده عنوان Final Fantasy 7 با یک ماه تاخیر، در روز 22 فروردین سال آینده (10 آوریل) به صورت انحصاری به دست کاربران پلی استیشن 4 می رسد. گفته شده که این عنوان به مدت یک سال در انحصار PS4 خواهد بود و سپس بازی در اختیار کاربران دو پلتفرم ایکس باکس وان و پی سی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر