تعداد بازیکنان همزمان Fortnite به بیش از 12.3 میلیون نفر رسید

رسانه کلیک - در پی برگزاری کنسرت مجازی تراویس اسکات (Travis Scott)، تعداد بازیکنان همزمان بازی Fortnite از مرز 12.3 میلیون نفر عبور کرده و این عنوان موفق به ثبت رکورد جدیدی در این زمینه شده است.

تعداد بازیکنان همزمان Fortnite به بیش از 12.3 میلیون نفر رسید

شاید شما هم همانند میلیون ها بازیکن چند هفته ای برای برگزاری کنسرت مجازی تراویس اسکات در فورتنایت منتظر مانده بودید و یا همین دیروز بود که از چنین رویداد بزرگ بازی با خبر شده اید. در هر حال، این کنسرت نه تنها بار دیگر موفقیت بزرگی را در کارنامه شرکت بزرگ اپیک گیمز به ثبت رسانده، بلکه میلیون ها بازیکن را به تجربه Fortnite و شرکت این مراسم تشویق کرده است.

شب گذشته اولین قسمت از رویداد کنسرت مجازی تراویس اسکات در فورتنایت بود که با برگزاری آن، تعداد بازیکنان همزمان بازی به بیش از 12.3 میلیون نفر رسید و بالغ بر دوازده میلیون نفر به تماشای این کنسرت پرداخته بودند. نکته جالب اینجا است که این تنها اولین شب از برگزاری کنسرت تراویس اسکات، رپر آمریکایی، است و سانس های بعدی این رویداد طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

شرکت اپیک گیمز چندی پیش در شبکه اجتماعی توییتر در خصوص این دستاورد بزرگ خود اعلام کرد:

بیش از 12.3 میلیون نفر در کنسرت مجازی تراویس اسکات در بازی Fortnite شرکت کرده بودند. رکورد [تعداد بازیکنان همزمان] بار دیگر شکسته شد.

اگر موفق به حضور در این رویداد نشده اید، نگران نباشید چرا که گفته شده که سانس بعدی این کنسرت به‌زودی برگزار خواهند شد. به عبارتی، قسمت بعدی این کنسرت مجازی در ساعت 2:30 دقیقه بامداد روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه به وقت ایران برگزار می شود که البته این آخرین سانس رویداد تراویس اسکات در بازی Fortnite خواهد بود. در صورتی که قصد شرکت در این مراسم را دارید، پیشنهاد می شود که نیم ساعت زودتر از زمان مذکور وارد سرورهای بازی شده و خود را به محل برگزاری کنسرت برسانید.

به علاوه، اگر چندان رغبتی به حضور در این رویداد نیستید، خوشبختانه فیلم های برگزاری این کنسرت در شبکه های اجتماعی و یوتیوب به صورت رایگان در دسترس قرار دارند. همچنین، آخرین سانس این کنسرت به صورت زنده از طریق فروشگاه اپیک گیمز و شبکه رسمی یوتیوب بازی فورتنایت پخش خواهد شد. در هر حال، خبر مهم این است که تعداد بازیکنان همزمان بازی Fortnite به خاطر برگزاری کنسرت مجازی یکی از محبوب ترین خواننده های رپ آمریکا به بیش از 12.3 میلیون نفر رسیده و این عنوان بتل رویال به خاطر پشتیبانی خوب سازندگان، همچنان جزء محبوب ترین عناوین حال حاضر صنعت بازی های ویدیویی محسوب می شود.

بازی فورتنایت هم اکنون روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. علاوه بر این ها، کاربران آیفون و گوشی های اندرویدی نیز می توانند از تجربه رایگان بازی روی پلتفرم خود لذت ببرند.

ارسال نظر