بازی فورت نایت برای گوشی های سامسونگ به صورت انحصاری عرضه شد

رسانه کلیک - در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9 بازی فورت نایت برای گوشی های سامسونگ به صورت انحصاری عرضه شد. این بازی در آینده برای سایر محصولات اندروید عرضه می شود.

بازی فورت نایت برای گوشی های سامسونگ به صورت انحصاری عرضه شد

بازی فورت نایت برای گوشی های سامسونگ عرضه می شود. این بازی در زمان عرضه خود تنها به صورت انحصاری در اختیار صاحبان گوشی های گلکسی قرار می گیرد.

نسخه بتا بازی فورت نایت از امروز علاوه بر گلکسی نوت 9 و گلکسی Tab S4، در اختیار دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ نیز قرار می گیرد. کاربران دستگاه های گلکسی اس 9 و S9 پلاس، گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، گلکسی S7 و S7 Edge و گلکسی Tab S3 قادر به دریافت این بازی هستند.

در گذشته گزارش های زیادی در رابطه با عرضه بازی فورت نایت برای گوشی های سامسونگ در اینترنت منتشر شده بود و حال این شرکت کره ای رسما خبر از عرضه انحصاری بازی Fortnite داده است.

این بازی در کمتر از 30 روز دیگر در اختیار کاربران دیگر محصولات اندرویدی قرار می گیرد. افرادی که گلکسی نوت 9 را پیش خرید کنند به 15 هزار V-bucks و اسکین بازی فورت نایت دسترسی پیدا می کنند (خریداران می توانند به عنوان جایگزین هدفون نویز کنسلینگ AKG را هدیه بگیرند).

این بازی هم اکنون در حالت بتا قرار دارد و شرکت Epic لیست دستگاه هایی را که از آن پشتیبانی می کنند، منتشر کرده است. این شرکت بازی سازی از لانچر مخصوص خود برای این بازی نیز رونمایی کرده است.

بازی فورت نایت از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردار است. بر اساس آمارهای منتشر شده، این بازی در میان پلتفرم های مختلف شامل کامیپوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و سیستم عامل iOS نزدیک به 125 میلیون کاربر فعال دارد. با ورود این بازی به دنیای اندروید انتظار می رود شاهد افزایش کاربران آن باشیم.

ارسال نظر